Moj XXL mozaik

10410700_1664568047102141_3371415399837455930_n

Za moj XXL mozaik je bil ponoven navdih Gaudi …. ure in ure razbijanja, sestavljanja, lepljenja, “fugiranja” in ob koncu zavedanje- tole bi naslednjič naredila čisto drugače ;- )

Maksi mozaik sem oblikovala iz posameznih mandal, ki sem jih sestavljala iz meni dragih predmetov. Ti  v sebi nosijo spomine na posamezne dogodke v življenju naše družine ( poroka, rojstvo, potovanja, dom…) …

Mozaik lahko opišemo kot umetnost krašenja površin – tal, sten ali obokov – z vzorci, ki jih sestavljajo majhni, tesno skupaj položeni koščki kamna, stekla ali opeke. Že od antičnih časov so z mozaiki bogatili videz tal in sten.

 

4 thoughts on “Moj XXL mozaik

  1. Mojca

    Tale XXL mozaik se me je pa res dotaknil. Krasen je, prav srčen. Predstavljam si, kako sproščena si lahko v takšnem kotičku. In kako te spet spodbuja k ustvarjanju, gibanju, ker je tako nemiren in dinamičen. Vrhunsko, tole bi tudi jaz imela doma.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

