Čajček za sprostitev

Spomladi sem v Goriških Brdih kupila čajno mešanico ZA SPROŠČANJE   iz melise, cvetov lipe,  sivke in vrtnice. Čaj je bil preprosto čudovit. Rekla sem si, zakaj tega ne bi poskusila ustvariti sama – vse poletje sem nabirala, sušila in shranjevala sestavine, ki so zrasle kar na mojem domačem vrtu, lipa pa v okoliškem gozdu. Dolgo časa sem iskala primerne vrečke in jih ta teden končno našla – takšne, kot so mi všeč. Hkrati sem kupila rezalno šablono za voščilnice, ki jih bom izdelovala konec leta – Čas veselja. In kaj sem ugotovila? Da z dodatkom pike na I dobim napis ČAJ  VESELJA  –  seveda z malce domišljije – )
Komaj čakam, da ga v petek med veselim druženjem predam tistim, ki jim je namenjen. Prepričana sem, da bo s tem darilcem še bolj veselo in sproščeno…

čaj1

Pa še malce drugačna embalaža….
3 thoughts on “Čajček za sprostitev

  1. Danica

    Mmmmm, želim vam veliko sproščujočih trenutkov. Čaj sam po sebi sprošča, veselje ob prinešenem zdravem darilcu bo imelo ravno tako sproščujoč učinek….da klepeta niti ne omenim…

    Like

Leave a Reply

