Malček drugačen mozaik

Naš dom je bil včasih vikend hišica meni danes zelo ljube osebe,  potem je postala ta mini hišica naš dom.  Ob preurejanju našega gnezda sem dolgo razmišljala o steklu nad vrati v prostor, kjer se največkrat družimo… Ker so kamni ena izmed mojih strasti sem jih dodala tudi na to steklo v kombinaciji s poslikavo hišic na našem hribčku…

Poznate pesem Anje Štefan IŠČEMO HIŠICO?

Takšen prostor smo našli tudi mi…

neimenovano

Iščemo hišico, iščemo hišico

z eno kamnito stopničko do vrat,

z majhnimi okenci, starim balkončkom,

majhno kot kajžico, lepo kot grad.


Iščemo hišico v čudežnem kraju,

kjer se godijo le lepe reči,

kjer na podstrešju se skrivajo zgodbe,

v vrtu za hišo pa sadje zori.


In če bi našli še prave sosede,

same prijazne in dobre ljudi,

potlej gotovo bi srečno živeli,

naše tri muce in kuža in mi.

10474992_939779482779740_1902372370_n
Kužka že imamo, muce pa …. kdo ve? V življenju se dogajajo pravljično nepredvidljive  reči, kdo ve, kdo ve….?

 

2 thoughts on “Malček drugačen mozaik

  1. Danica

    Draga Majdica!
    Vaša hiška je polna drobnih reči, ki ji dajejo toplino. Tudi zaradi tega se radi vračate v to hišico, kjer vam je vedno lepo. Tukaj pa je še vaš hišni ljubljenček, ki bo (morda) dobil še družbo… Verjamem, da se ta prijetna sprejetost pri vas ne bo spremenila. Ko pridejo še vnuki, bo še bolj veselo…

    Liked by 1 person

Leave a Reply

