Rojstnodnevnici za ljubitelja planin…

Pod kupolo Kupola tišine se razpne nad menoj in jaz se ustavim. Počasi se zapiram vanjo. Nad njo se gnete glasen nemir. Oblegajo me misli, slike, opravki, spomini, žalosti in skrbi … A kupola tišine se sklene in me obvarje. Neprodušno se zapre in hrup je daleč, neslišen. Vse okrog mene utihne. Ostala sem sama, polna hrepenenja po miru. Počasi se zapira čas, ki je za menoj. Neslišno izginja čas, ki je pred menoj. Stojim v trenutku, vsa tu, ustavljena v tem hipu. V ločenosti od vsega, v meglici, ki se razmika. Prečiščena tišina polni ves moj prostor…  (http://www.alenkarebula.com/alenkadrupal/node/42)

…ob ustvarjanju voščilnic za dva ljubitelja planin sem razmišljala o trenutkih, ko dosežeš vrh, o tišini, ki obstaja tam visoko, kjer se skorajda lahko dotakneš oblakov… in se našla v Alenkinih besedah…

 

Leave a Reply

