Punčka je … Mojca!

Mavrica sanjavo spenja
sončno s senčnato stranjo sveta.
Vanjo se nebo usloči,
ko se na robu solz smehlja.
V njej se žametno pretoči
modrina v sinji lesk srebra,
blaga, smaragdna vedrina
v rožnati odblesk zlata.
Tako nebo mehko natke
smehljaj med bisere solza,
v čarobno, mavrično prosojnost
odtenkov sonca in dežja.
( Bina Štampe Žmavc)

Mojca3

Mojca, želim ti, da življenje pobarvaš z vsemi barvami sveta
in najdeš svojo najljubšo kombinacijo !
 Uporabila sem platno, akrilne barve, papirnate izreze izrezane z rezalnimi šablonami, časopisne članke, vrvico, lesene ščipalke, Distress barve in štampiljke, bleščice, kovinski gumb s potiskom… Voščilnica je bil moj prvi poskus dela s platnom.
3 thoughts on “Punčka je … Mojca!

Leave a Reply

