Tri mesece mojega bloga

Vsak dan je dan za praznovanje!

Danes praznujem trimesečni rojstni dan mojega bloga – v tem obdobju sem objavila kar 95 ustvarjalnih drobtinic. 

Ob današnjem prazniku sem dobila pravo pravcato darilo – moja najstarejša medvedka ne potrebuje več mize za študij, zato jo je podarila meni … pokukajte v moj novi poooooveeeečaaaan ustvarjalni kotiček …

Ustvarjalni kotiček 1Ustvarjalni kotiček

Ste opazili kaj se med vsem mogočim skriva na mizi?  

Zahvala vsem vam, ki me spremljate 🙂

 

Praznovanje je še lepše, če ga spremlja glasba … v mojem kotičku si bom zavrtela tole…

3 thoughts on “Tri mesece mojega bloga

  1. Danica Gobec

    Majdica, ČESTITKE ob trimesečnem jubileju! Veliko si že naredila, nas in sebe razveseljevala. Veliko še boš, tudi v tvojem super kotičku. Uživaj še naprej in ustvarjaj. Veselimo se novih presenečenj…

    Liked by 1 person

    1. MATEJA

      Majda, ČESTITKE ob prvi trimesečnici !!!
      ČESTITKE ob neverjetnih 95 – ih objavljenih kreacijah !!!
      ČESTITKE za novo ustvarjalno gnezdo – veliko svetlobe in les !!!
      No, ob polletnici bodo pa že počitnice.
      Do takrat pa en lep pozdrav !!! Mateja

      Liked by 1 person

  2. Cvetoči travnik

    Majda, prišla sem tudi do tvojega “praznovanja”:) Vse čestitke za tako plodovito ustvarjanje v tako kratkem času. Hvala ti, da vso to “posebno” lepoto deliš z nami in želim ti, da se tvoje čudovito ustvarjalno obdobje uspešno nadaljuje. Imaš čudovit ustvarjalni kotiček in naj ti da veliko pozitivne in barvite energije.Lep pozdrav, Andreja

    Liked by 1 person

Leave a Reply

