Rojstnodnevnica – tresočka

Zlata ladja k nam prihaja,
iz neznanega je kraja.
Kakor v sanjah mimo pluje,
koga vozi, kam potuje?

Sedimo na zlato barko.
Z njo potuje medved Marko,
z njo se vozi mala Nina
in veselih punčk družina,

z njo se pelje bratec Jurij
in čarovnik Čurimuri,
zadaj pa sedi veliki
in učeni maček Miki.

Tja v deželo Čirečare,
kjer so vse stvari na pare,
tja v deželo Ringarajo,
kjer se maškare igrajo,

tja v deželo Čarovnijo,
kjer se čudeži godijo,
skoz viharje in vetrove
zlata ladja varno plove.( Kajetan Kovič)

Živa

Voščilnico bosta dve prijateljici podarili tretji – dekletu, ki si želi igrati violino na čezoceanski ladji in potovati, potovati….

Mojo voščilnico je poustvaril naš včerajšnji gost – petletni Maks…

Kako vam je všeč? Jaz sem navdušena :- )

489740a5-5d0c-418c-80e7-d8824d307965

Mojo voščilnico dodajam v galerijo Little Red Wagon na temo  The Love Of Water (http://lilredwagon.blogspot.si/) in v Craft Your Passion Challenge (http://www.craftyourpassionchallenges.blogspot.si/).

Voščilnica je tresočka …  ko jo stresem se za okenci na ladji zlato turkizno zablešči –  zlate in turkizne bleščice so  za zlato in bleščeče prijateljstvo… tokrat sem se prvič preizkusila v slikanju z akvarelnimi barvami…  ročno pobarvan papir iz katerega je morje, pa mi je moja najdlje ljubljena medvedka kupila v Toskani.

2 thoughts on “Rojstnodnevnica – tresočka

Leave a Reply

