Pomladna kolekcija voščilnic – #2. Sreča

Danica in Vladka, še ena  za vaju…  voščilnica za vse, ki vam je zelena najljubša barva… za povrh pa še čudovita pesem,  danes odkrita, Pavčkova …

Hotel sem napisati zeleno pesem.
Zeleno, četudi le eno,
a ta naj bi bila čisto zaresna
kot detelja štiriperesna.
In šel sem iskat naročje besed
med ločje in med zelenje,
da bi jih spravil v zeleni red
za neko novo življenje.
Pa so me zdajci obkrožili zajci.
Prvi je rekel: Če bo pesem zelena –
Drugi dodal: Če bo prav narejena _
Tretji končal: Če bo deteljna paša,
potlej bo naša!
In kaj se je s pesmijo potlej zgodilo?
Nič.
Zajci je niso pojedli za zajtrk
ne za kosilo,
le meni se smeje ta pesem zelena
pošteno v brk. 
Na tejle voščilnici ne kraljujejo zajci, temveč zmajček, ki želi veeeeliko sreče. Zajčkov je namreč okoli mojega doma veliko, zmajčka, tega pa še nisem srečala. A nisem obupala, kdo ve, morda se nekega dne prikaže in mi kaj lepega pokaže :- ) 

zmaj1

# 2. – Sreča 

ključi

# 1. – Sreča je!

Voščilnico # 2. – Sreča dodajam v Ko me inspirira #47 (http://ustvarjalnaskrinja.blogspot.si/), v galerijo Najlepšega para (http://www.najlepsi-par.si/galerija-april-2016/), rezalna šablona drevesa, pravokotnika s šivi in napis Sreča so Tinini oz. Rayherjevi) in v  Beccy’s Place (http://beccysplace.blogspot.si/2016/04/april-challenge-new-conditions.html).

5 thoughts on “Pomladna kolekcija voščilnic – #2. Sreča

  1. Cvetoči travnik

    Majda, kako simpatična voščilnica s čudovito pesmijo, ki povsem paše (no zmajček ali zajček) – vse je na z in zeleno:))) Lep pozdrav, Andreja

    Liked by 1 person

Leave a Reply

