Pomladna kolekcija voščilnic – #4. Drevo

Pravo drevo je sladko drevo,
ki kajpak pred nosom naj raste.
Ni nujno, da sega v samo nebo,
prekaša topole in hraste,
a prav je, da ne rodi
kot lesnika in ne le v jeseni.
Naj se nam v ustih topi,
leto in dan sadež medeni!
Leto in dan naj zore
na njem bomboni, pa še sladoledi,
da se napasejo, navesele
sladkega vsi sladkosnedi.
Samo… si ti vrtnar, ki bo zasadil
v  prhko zemljo
to zares pravo drevo
in nam življenje zasadil? ( Tone Pavček)

Vse živo 220

# 4. – Drevo

Vse živo 221

#3. – Cvetoč objem

zmaj1

# 2. – Sreča

ključi

# 1. – Sreča je!
2 thoughts on “Pomladna kolekcija voščilnic – #4. Drevo

  1. Cvetoči travnik

    Tvoja drevesa so res nekaj posebnega, močne barve pa so tiste, ki so mi všeč, sama pa se jih na žalost ne upam uporabiti:) Vedno pa poiščeš še pesem, ki je tako primerna:) – sploh je Pavček super:) Lep pozdrav, Andreja V.

    Liked by 1 person

  2. Danica Gobec

    Čudovita zbirka voščilnic! Vse so prelepe, pa vendar mi je zadnja noro pritegnila. Všeč so mi žive barve, všeč mi je pesem (s Pavčkom ne moreš zgrešiti).
    Vsaka taka voščilnica mi polepša dan in mi da dodatno energijo. Hvala ti.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

