Sivkina kopel ali piling

Okrog mojega doma je velikooo sivke… trenutno le zeleni a kmalu bo naša hišica obdana  z modro vijoličnimi odtenki. Sivko skrbno shranjujem in uporabljam na različne načine: za šopke, sivkin crème brûlée, za čaj in sivkino kopel/piling.

sivkina kopel

Sivkina kopel ali piling:
*sivkini cvetovi
*morska sol
*oljčno olje
Sestavine dobro premešamo in shranimo v steklene kozarčke. Dodamo kopeli in uživamoooo – sama to počnem ob knjigi, čokoladi in svečkah :- )  Telo ob koncu speremo s toplo vodo, da ne odstranimo zdravilnih sestavin, nato kožo  nežno otremo. Če zmes uporabljamo kot piling si z njo natremo vlažno kožo in speremo  z vodo.
Na zgornji fotografiji je sivka, ki sem jo podarila prijateljici v darilni vrečki (fotografija spodaj), okrašeni po moje – z bralnim znamenjem kot obeskom… 

darilna vrečka Breda

Recept za sivkin crème brûlée: http://jazkuham.si/sivkin-creme-brulee-recept-4549

3 thoughts on “Sivkina kopel ali piling

  1. Cvetoči travnik

    Majda, res si posebna:)) – kaj vse počneš in to z občutkom za prefinjenost in estetiko. Ni čudno, da sem te “začutila”, kajti vse to imam rada, sama pa bolj slabo obvladam:) Sem pa tudi jaz že imela pripravljen sivkin piling in ja, ponovno ga bo potrebno narediti:))) Super je! Pozdravček, Andreja

    Liked by 1 person

Leave a Reply

