Butter and stuff by Živa

Čez vikend sem se potepala po deželi vina, oljčnega olja, tokrat so dodali tudi kulinariko… Prava paša za oči in seveda za moje brbončice. Najbolj me je navdušila čokoladna torta z oreščki z nežnim pridihom olja iz oljk in pomaranč… slastno, še sreča, da sem olje lahko kupila. Danes sem pokukala v kuharski zvezek, ki ga deliva z mojo najstarejšo medvedko (saj se še spomnite pravljice Trije najljubši medvedki, kajne?!) in našla recept za čokoladno torto brez moke… 
Takšen je bil pogled na tortico pred pol urice…

Čokoladna brez moke

Sestavine:
170 g temne čokolade
100 g sladkorja
75 g masla
4 jajca
30 g mletih lešnikov
Čokolado in maslo stopiš na vodni kopeli. Vmešaš jajca in sladkor, dodaš ohlajeno maslo s čokolado, lešnike, premešaš in vliješ v okrogel pekač premazan z maslom in potresen z lešniki. Pečeš 20 min. na 180 stopinjah – ko vzameš iz pečice mora biti testo na sredini skoraj tekoče. Ponudiš toplo ali hladno s stepeno sladko smetano, na koščke narezano pomarančo (odstraniš belo kožico) in narahlo preliješ z oljem iz oljk in pomaranč… 
Takole je pri nas, ko je v kuhinji mama… takole pa je, ko je v kuhinji Živa…

10963986_247576702251542_2036958299_n

 

Danes delim z vami  njen blog, ki je star komaj teden dni.  Medtem, ko uživam v pogledu na njene čudovite fotografije, se zavedam, da je bila pot pravilna – ko z otroci preživljaš čas v kuhinji se velikokrat kaj razbije, polije, raztrese, pade na tla… a vse urice, ko ugotavljaš, da imaš zaradi skupnega ustvarjanja v kuhinji veliko več dela, so pozabljene ob vseh dobrotah, ki si jih deležen kasneje… Pomembna je pot in ne cilj! Z velikim  veseljem se spominjam naših skupnih kuharskih korakov polnih smeha, odkrivanj novega in danes lahko z gotovostjo rečem, da sta kuhinja in jedilna miza srce naše družine 🙂
Še nedolgo nazaj sem bila “kuharska mojstrica” svoji hčeri. Danes s ponosom povem, da se z veseljem prepuščam  ustvarjalnim kuharskim veščinam nove mojstrice:- )

Poskusi, preverjeno dobro!

(https://butterandstuff.com/)

916531_552702774891117_23414628_n(1)

3 thoughts on “Butter and stuff by Živa

  1. Cvetoči travnik

    Mmmmm… njami:), obe bi posvojila in vama z veseljem prepustila kuhinjo:)) – vidi se všečno in in po sestavinah hudo okusno. Lepo da si uživala v vikendu in tako ti želim tudi naprej. Pozdrav, Andreja

    Liked by 1 person

  2. Draga Majda, najprej hvala za tvoj obisk pri meni in prijazen komentar. Je čisto drugače pokukati na blog, če poznaš “lastnika”, kajne 🙂 Potepala sem se po tvojem blogu, res imaš povsem svoj stil, zelo poseben in unikaten. Z velikim veseljem sem prebirala pesmi, ki jih objavljaš … Poezija mi je bila vedno pri srcu, čeprav jo v zadnjih letih premalo berem, me pa spomni na študentska leta 🙂 Vse pohvale tudi tvoji hčerki, krasen blog, čudovite fotke in njami recepti. Ja, maslo je zakon 😉
    Pridem še k tebi, z veseljem!
    Pozdravček, Maja

    Liked by 1 person

    1. Draga Maja! Najlepša hvala za poslane izreze – kako zelo mi bodo prišli prav! Najprej je čas za zahvalo, takoj nato sledi ustvarjanje z njimi:-) Vsak dan bolj vidim, da ustvarjanje izdelkov z rokami ustvarja nitke, ki prepletajo in prepletajo in nas povezujejo z ljudmi, ki jih sicer sploh ne bi poznali… za kar sem zelo hvaležna. Če bi ti prišel prav kakšen moj izrez prosim sporoči, z velikim veseljem ti jih pošljem 🙂 Hvala tudi zaradi namiga glede bloga – tvoje tople besede so se res skrivale v mojem spam kotičku – zdaj si odkrita;-) Vse dobro ti želim in še enkrat – hvala iz srca, Majda (ki že hitim ustvarjat 🙂

      Like

Leave a Reply

