Voščilnica ob zlati poroki

V parku klop z menoj deliš,
kupujeva si za drobiž,
povabim te le k reki kdaj,
ponuditi ti nimam kaj.
Pa vendar z mano zopet greš
po stezi, kjer se mora peš,
zopet greš na mojo stran,
lepo ti tu mineva dan.
V travi z mano rad ležiš,
oblake z mano si deliš,
naberem ti le rože kdaj,
v pesek ti narišem kaj.
Ponoči z mano zopet greš,
kaj hoče noč, že dobro veš,
vračaš se v moj pristan,
lepo te tu prebuja dan.
Ker najin dan ni počesan,
najin smeh ni zaigran,
ker najin vrt ni ograjen,
najin svet ni omejen. ( Feri Lainšček)

zlata poroka pur

Slovenci pravimo, da je slovenščina  jezik zaljubljencev. Svet seveda misli drugače. Za največje ljubimce imajo Francoze in Italijane. Slovenec pa s ponosom zakliče: “Toda mi imamo dvojino!” Dvojina je res slovnično število, ki je slovenska jezikovna posebnost. A dvojina sva tudi ti in jaz, dvojina je lahko znak intimnosti  ali pa … le še eno slovnično število.  Odvisno od vsakega posameznika.
Za njiju, ki sta nam vzgled kako živeti dvojino in ohraniti ednino…

 

2 thoughts on “Voščilnica ob zlati poroki

  1. Cvetoči travnik

    Majda, na celi črti si me kupila – od A do Ž, od slike do pesmi je tako lepo, da so mi pritekle solze. Morda tudi zato, ker se tudi mi dva približujeva tej lepi številki. Hvala ti za vse lepo, kar daš:) Lep pozdrav, Andreja

    Liked by 1 person

    1. Draga Andreja, najlepša hvala za tvojo piko na I, voščilnica je namreč za moževe starše 🙂 Hvaležna sem jima za veliko stvari, predvsem pa za vzor, ki ga dajeta vsem nam – kako rasti skupaj v dobrem in slabem in kako imeti rad… Vesela sem, da uspeva tudi vama 🙂

      Like

Leave a Reply

