Zahvalnica

Goriška Brda so prava poezija, dušna hrana za estete in kraj, kjer se res dobro je in pije. Prijaznosti in topline Brik in Bricev pa se ne da primerjati z ničemer. Meni najbolj ljuba je vas Šmartno -edina briška vasica, ki stoji za obzidjem. Pravijo, da je nastala na ostankih rimskega oporišča, obzidje pa je iz 16. stoletja in je vasico varovalo pred turškimi upadi. Urejena ima vse, kar strnjena vas potrebuje: osrednji del, uličice, ki tako na drobno ločujejo sosede, da se skoraj vsi lahko pogovorijo skozi okno ali z domačega praga. Cela vasica, ki ima še vedno svoje prebivalce, čeprav kar nekaj hiš sameva, je kot muzej na prostem. Ko jo obiščete ne morete mimo  nekoč etnološke hiše, ki  se danes imenuje Briška hiša. V njej  je predstavljena bivalna kultura Brd vse od razvoja tipične briške hiše do njene današnje tipične arhitekture s značilnimi prizidki, ogledate pa si lahko tudi kratek film o življenju v Brdih z začetka 20. stoletja. V tej hiši je tudi tradicionalna vinska klet, v pritličju pa trgovinica s keramičnimi izdelki umetnice Gee Tanje Rusjan.
Lani sem v trgovinici kupila njen prstan in ogrlico…

Gea R.

Letos sem se v čarobno trgovinico ponovno vrnila, saj je prava paša za oči in dušo – v njej ostaneš preprosto brez besed … barve, oblike – res pravljično, avtorica vseh teh izdelkov pa se je dotaknila moje duše… Ko srečaš ljudi, kjer šteje le srčna energija in je denar brezpredmeten se preprosto ustavi čas… Za njeno prijaznost in čudovit prstan zahvalnica, ki sem jo ustvarila iz njenih izdelkov.

Gea Rusjan

Gea Ru.

Vzemi si čas in si ogrej dušo s čudovitimi izdelki umetnice, ki je brezčasna – s spleta sem ugotovila, da je leto mlajša od mene, jaz pa sem ji med druženjem z njo prisodila dobrih 30 let… 

(http://gearusjan.wix.com/gallery)

Leave a Reply

