Ustvarjanje s paus papirjem – v kuhinji

Danes sem vstala zelo, zelo  zgodaj… razmišljala in razmišljala sem, kaj naj počnem pred odhodom v službo in se odločila, da spečem sardelne krofke za popoldansko druženje. Vmešam testo, ko ugotovim, da mi je zmanjkalo peki paprija – da sem delo lahko končala sem žrtvovala moj paus papir za ustvarjanje :- )

sardelni krofki

Delim recept, saj je rezultat mojega  današnjega ustvarjanja zelo njami ;- )
SARDELNI KROFKI
12 dag masla
20 dag gladke moke
2,5 dcl vode
o,5 g soli
4 jajca
5 dag naribanega parmezana
5 dag ementalca
5 dag sardelnih filejev
kapre 
rumenjak za premaz
Postopek: vodo segrejemo v posodi, dodamo sol in maslo, da se stopi. Dodamo moko in mešamo dokler se testo ne loči od posode. Rahlo ohlajeni masi dodamo jajca, parmezan, na majhne koščke narezan ementalec in drobno nasekljane sardelice. Na pekač s peki papirjem ( ali preverjeno PAUS papirjem : ) polagamo kroglice testa v velikosti oreha. Premažemo z rumenjakom, dodamo kapro in pečemo 20 min. na 210 stopinjah. Postrežemo tople ali hladne.
Dober tek!

sardelni krofki1

 

One thought on “Ustvarjanje s paus papirjem – v kuhinji

  1. Cvetoči travnik

    Temu se pa reče – pridna mama:) Lepo si zapolnila jutranje prezgodje vstajanje in popoldne boste uživali ob tvojih dobrotah. Res si bila dobra, da si žrtvovala tvoj paus papir, ampak se je splačalo:) Hvala za recept, z veseljem ga bom uporabila. Pozdravček, Andreja

    Like

Leave a Reply

