XXLL maxi voščilnica ZAME

Danes objavljam voščilnico, ki je bila narejena z namenom, kot so mi zaupale moje dsm-jevke, da bo presegla vse moje voščilnice… da so razmišljale in razmišljale in se odločile podariti voščilnico večjo od vseh mojih in da bo ta tri slojna – voščilnica, ki jo lahko uporabljaš tudi kot pladenj ali krožnik za slow food :- )
59b81c5d-0ba7-409f-80bd-8d70ea64c7d7
Hvala drage moje – našla bo posebno mesto v mojem ustvarjalnem kotičku!
Sem pa po našem druženju na katerem smo ugotovljale, kako edinstvene smo prav vsaka po svoje, malce raziskovala in našla v SSKJ definicijo edinstvenega (saj se še spomnite, kako mi je pri srcu SSKJ? ;- ):
…edinstven edínstven  -a -o prid. (ȋ) 1. nav. ekspr. ki zelo izstopa po pomembnosti, vrednosti: to je zate edinstvena prilika; edinstvena skulptura; edinstveno doživetje / sprejem je bil nadvse veličasten, edinstven; edinstvena lepota jezera / on je edinstven človek izreden, čudovit 2. knjiž. edino pravi, edino mogoč: užitek mu pomeni edinstveni smisel življenja edínstveno prisl.: edinstveno oblikovan obraz; sam.: rad bi doživel nekaj velikega, edinstvenega…
Ljudje smo kot barve mavrice… edinstveni in neponovljivi. Hvala za vso bogastvo barv, s katero dopolnjuješ mojo mavrico!
One thought on “XXLL maxi voščilnica ZAME

Leave a Reply

