Presrečna :-)

Pravkar sem med obiskovanjem blogov, kamor pripenjam svoja dela,  ugotovila, da je bila moja Bela vila izbrana med top tri izdelke – Featured Anything But a Card Makes (https://lilredwagon.blogspot.si/2016/05/featured-anything-but-card-makes.html?showComment=1462958043844#c9123157952113015126)  

Little red wagon nagrada

In to je moj gumbek pa tudi gumbek moje najstarejše medvedke, ki je mojo vilo fotografirala… zdaj se pa hitim izobraževat kako naj ga “snamem” – ne kopiram in lepim ter kako naj ga naložim v svoj blog… 

 

bela vila1

4 thoughts on “Presrečna :-)

  1. Hvala Danica – iz srca! Tale vila bo prišla k tebi v zahvalo za vse sončne komentarje, za tvojo spodbudo – v želji, da ti čim prej povrne zdravje. Ne bom jo pošiljala po pošti – imam slabe izkušnje s temi krhkimi stvarmi, ti pa že pošilja dobre misli! Izročim ti jo, ko te srečam, upam, da čim prej!

    Like

  2. Cvetoči travnik

    Čeeeeeestitkeeee Majda:), saj sem ti že povedala, da si tako posebna ustvarjalka, da je normalno, da si za to vilo dobila nagrado. Vesela sem za tebe in tvojo malo medvedko:) Ja,ja, Danici pa jo res raje izroči osebno:))))) – škoda bi jo bilo. Pozdravček, Andreja

    Liked by 1 person

  3. Ko pogledaš, ne vidiš.Če gledaš s srcem in opaziš tisto drobno nit življenja, ki jo nekdo zna vtkati v svoje delo, si spregledal in opazil, kaj Majda dela. To je življenje. Vidi človeka, ki se sprehaja skozi življenje in mu vdihne čarobnost in smisel obstoja. Tisti, ki je deležen unikata, se šele zave, da je en in edini in pomemben, opazen. In jaz poznam Majdo, oziroma -šele spoznavam jo. Jo ti v resnici poznaš, kot ona tebe?
    In meni je vse všeč.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

