Cvetlični venčki

“Na plaži poleg mene se je igrala deklica, stara okrog pet let. Prišla je z babico, ki je dremala na ležalniku. Ljudi ni bilo, dan je bil oblačen. Deklica se je igrala s kamenčki in poplesavala sem ter tja, videlo se je, da se igra v svojem nevidnem svetu, polnem predmetov in dogajanja, ki jih je videla samo ona. Potem se je odpravila na tobogan in se spuščala po njem najprej z nogami naprej, potem po eni nogi, potem z rokami naprej in vsaj še na deset drugih načinov. Ob tem je tiho prepevala, pa ni bila pesmica, bile so pisane, ljubeznive improvizacije. Nato se je spravila v peskovnik, potem je spet nekaj ustvarjala z brisačo okrog grmovja … Igranje je trajalo je več kot dobro uro in nihče se ni ukvarjal z njo. Potem sem šla plavat in ko sem se vrnila, je še vedno skakljala naokrog z vedno novimi domislicami in še vedno sama. Šele opoldne se je babica predramila in sta jedli in se pogovarjali. Nisem razumela, kaj, a srebrni smeh male deklice je bil nenehno v ozadju kot svetla zvočna kulisa. Kako lep in samozadosten je ljubljen otrok v srečni igri! Rasti, mala deklica, naj nihče ne prezre tvoje radosti .” (Metuljček na plaži – Alenka Rebula)
cvetlični naglavni venčki
Pred kratkim sem šivala cvetlične naglavne venčke za dekletca, ki so jih potrebovala za nastop in prikaz romunske kulture…  Med svojim plesom so uživale, sijale, se smejale in jaz z njimi… nisem prezrla njihove radosti in one ne moje…
2 thoughts on “Cvetlični venčki

  1. Danica

    Majdica, venček je čudovit, še lepše pa je bilo vaše druženje ob prikazu romunske kulture. Vse ste sproščeno uživale in ob tem pletle nitke prijateljstva in radosti.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

