Rojstnodnevnica za indijanko in zvezdico Zaspanko

Danes nisem nežna deklica.
Ampak sem jezna kar se da!
Danes nisem nobena princeska,
moja pričeska ni razpuščena v kodre
in moje oči niso »nebeško modre«
ampak mi iz njih švigajo strele!
Moje ročice niso več »snežno bele«.
In nimam nasmeška »cvet vrtnice«,
ampak si divje grizem ustnice.
Ne zanimajo me več svilena krila,
oblekla sem hlače do kolena,
ker se bom borila!
Adijo kraljična in zvezdica Zaspanka,
danes sem postala Indijanka!
V travi za živo mejo bom tiho čakala
in v glavi skovala bojni načrt –
tak, da bo Nejc za zmeraj z mano sprt.
Skrila mu bom tisto krasno žogo!
Ker mi je podstavil nogo!
(Barbara Gregorič Gorenc)

daliborka

Zakaj pravzaprav blagor nam ženskam, so vprašali Alenko Rebula…
“Ker imamo tako neizmerne možnosti razvoja, ne glede na starost. Poznam ženske, ki imajo čez 70 let in so v polnem razcvetu. V ženski je nekaj neverjetnega, če se odloči, da bo živa. Ko odkrijemo ta svoj potencial, dojamemo, da ni ovir za vse, kar lahko ustvarimo, če le ostajamo zveste svoji naravi in čistim željam. Uresničimo lahko vse, po čemer hrepenimo, da le ne gre za mrzlo ambicijo, ki pohodi bližnjega in našo lastno plemenito bit. Če ne delujemo iz grenkobe, maščevalnosti, iluzij in premoči, se blagor naše ženske moči lahko uveljavi tako neustavljivo kot reka, ki teče proti svojemu morju.” 

New Banner-012

To vintage voščilnico sem izdelala po zgornji skici… Dodajam jo v blog craft Your Passion Challenges (http://craftyourpassionchallenges.blogspot.si/2016/05/challenge-311-always-anything-goes.html), v Scrapping 4 fun challenges (http://scrapping4funchallenges.blogspot.si/2016/05/challenge-65-anything-goes_13.html), v Allsorts Challenges (http://allsortschallenge.blogspot.si/2016/05/week-363-vintage.html), v Creative Corner Challenges (http://creativecornerchallenges.blogspot.si/2016/05/team-mel-lets-celebrate-sponsored-by.html) in v 2 Creative Chick (http://www.2creativechicks.com/2016/05/2-creative-chicks-showcase-10-dt-member_15.html).

 

10 thoughts on “Rojstnodnevnica za indijanko in zvezdico Zaspanko

  1. Cvetoči travnik

    Kako zanimivo vintage voščilnico si naredila na podlagi skice in tvoja nežna vila tako lepo pozira ob tvojih izdelkih. Mislim, da si ji določila lepo in prijetno vlogo:-) Lep pozdrav, Andreja

    Liked by 1 person

  2. jakopicl

    Res je, vse je mogoče, če se hoče. Jaz že dva dni ustvarjam z zemljo, semeni , sadikami… Namesto tvojih čudovitih voščilnic, ti pošljem pridelke…jagodke, fižolček, solatko, hi, hi Pozdravček, lidija

    Liked by 1 person

Leave a Reply

