Priprave na izdelavo voščilnice…

Material je pripravljen (vsega po malem), ideja je rasla kar nekaj dni, danes pa začnem… Voščilnica je zanjo, za meni zelo ljubo deklico; deklico, ki je neprestano v mojih mislih in se tesno dotika mojega srca…

tinka parizz

Včeraj sem za darilo kupila Pavčkovo knjigo Angeli. Danes že vem, da je ne bom mogla podariti, bo ostala kar lepo pri meni in ker rada delim, jo že danes malce delim tudi z vami… tako za pokušino :- )
Ko bo voščilnica dokončana, pa bo tudi pesmica namenjena slavljenki do konca prepisana… 

 

Angeli so mila fina bitja,
s krili in človeškim telesom,
vendar niso iz našega žitja,
pripadajo po izvoru nebesom.

 

Ni znano, kdaj in kje so rojeni,
zakaj so mladi in zmeraj v obtoku,
zakaj so za spremljanje dodeljeni
nebogljenemu starcu ali otroku.
Tako angel angel varuh postane
in je vse dni in noči v službi
brez odmora, plačila in hrane,
a zmeraj vesel, ker je v družbi.
     

 

 

One thought on “Priprave na izdelavo voščilnice…

Leave a Reply

