Platno TO SMO MI

Tole platno sem načrtovala v različnih oblikah, v različnih barvah, z okvirjem, brez… Ko sem kupila platno pa je vajeti  v roke vzela moja najstarejša medvedka in platno dokončala.
To so naše dlani in to smo mi… platno, ki vsebuje toliko prelepih spominov… lepih trenutkov, ki smo se jih naužili, ki so ostali in obrodili…  kot pravi Alenka Rebula: 
“Lepih trenutkov se je treba naužiti, da ostanejo v nas in obrodijo… Ko se nam dogaja kaj lepega, se premalo ustavljamo ob tem, premalo seže v globino, premalo se zavzamemo, da bi živelo v nas z vso ustvarjalno močjo, ki jo ima radost.
Zato vdihnimo zelo globoko, ko se dogaja kaj lepega. Naj nas preplavi, zajame do korenin, odnese v svet, iz katerega prihaja.
Naj nas oplodi.
Znati biti srečni je velika umetnost in začne se s tem, da srečnemu trenutku damo prostor.
Ko vam kaj lepega povedo, recite, naj ponovijo.
Ponovite si še sami, še enkrat.
Ko vam  kaj lepega napišejo, si preberite dvakrat, trikrat, dokler ni res zajelo vašega bitja do dna.
Naj zaleže, ker je dragoceno, nikoli več se ne bo ponovilo.
Bodimo ŽIVO srečni, ko nam je ponujeno veselje.
Lepi trenutek je cvetlična bomba – naj se razleti na vse strani in zaseje semena za jutri, naj se množi!” (Alenka Rebula)

 

IMG_0267

 

2 thoughts on “Platno TO SMO MI

Leave a Reply

