Darilna škatlica s tagom

V škatlici se skriva darilce, ki je velikooooo večje kot škatlica sama… Darilce vsebuje: velikooo časa za pripravo, še več časa za izvedbo in največ časa za skupno uživanje… Rada podarjam… in ob tem večkrat razmišljam o besedah Alenke Rebula: “Pojem darila je starodaven. Ljudje se obdarujejo od nekdaj: da bi dosegli spravo, izkazali naklonjenost,  prosili za zaščito, se zahvalili …  Meni pa se zdi med vsemi pomeni, ki jih darilo lahko ima, najlepše to, da je darilo  praznovanje povezanosti. Povezanost pomeni, da čutim živo vez med seboj in drugim in da želim to počastiti, se tega veseliti. Drugega obdarim zato, da se veselim najine bližine. Sebi potrdim, da je obogatil moje življenje, pa čeprav za en sam hip. Kako bo on doživel moje darilo, ne vem,  ne razmišljam o učinku in izidu. Vodi me občutek, da negujem nekaj lepega med nama, nekaj resničnega, nekaj, kar je vredno vse moje pozornosti. Zato je lepo iskati darila za ljubljene osebe, a tudi  za ljudi, ki so se nas samo enkrat dotaknili z lepo besedo ali uslugo. Spet in spet smo novi, ko podarimo kaj iz srca, ker se v nas porodi mogočni obrat k življenju, k prazničnosti naših srečanj. Živi smo toliko, kolikor se srečujemo z drugimi. Dragoceni smo drugim, drugi so dragoceni nam – in vse se začenja vedno spet na novo. Mi sami  in soljudje oživimo, ko izstopi najlepše: naša vez. Tudi en sam trenutek radosti je dovolj, da prazniki zažarijo in pustijo v nas pesem, ki traja…”

dejan 50

Sem vesela – zelo! Mojem ustvarjalnem kotičku so se pridružile akvarelne barve v tubicah, zame velika novoost. Seveda sem jih takoj preizkusila in okrasila darilno škatlico, ter ji dodala tagec oz. kar dva. Voščilnico dodajam v junijsko galerijo Najlepšega Para, saj sem uporabila Tinine štampiljke in rezalne šablone in v 613 Avenue (http://avenue613.blogspot.si/2016/05/challenge-178-anything-goes.html)

 

 

2 thoughts on “Darilna škatlica s tagom

  1. Danica

    Koko prisrčno, Majdica! Lepo je darilo in čudovita je gesta….
    Svojim bližnjim in tudi ostalim znaš polepšati trenutke. Naj se ti v življenju vsa dobrota povrne v obliki podobnih lepih presenečenj.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

