Škatla, škatlica in bezgovček

čokolatini v škatli

Včeraj sem bila na delavnici za predstavitev strojčka Ultimate pro – že danes sem jo preizkusila s svojimi  malimi ustvarjalci – izdelali so si 3D ovojnice, sama pa sem izdelala tole škatlico. Ker sem predhodno škatlice delala na roke, sem seveda nad strojčkom navdušena.
Škatlico sem okrasila za fanta, ki je danes tako zelo polepšal moj večer – če dobro pogledaš, vidiš s katerim instrumentom mu je to uspelo :- ) Naj ti prišepnem: bila sem na zaključnem tolkalskem recitalu – šele zdaj vidim kako simbolične številke – 8. junija ob 18.uri po 8. letih glasbene šole 😉 Solista sta s svojimi gosti prepletala Mozarta, Straussa, brazisambo, Cassucia (https://www.youtube.com/watch?v=gDkLSjsiqlM), Desmonda (https://www.youtube.com/watch?v=zFk-kiDW_tA) … 

bezgovček

Našemu tolkalistu sem se poleg škatlice s čokolatini zahvalila tudi z bezgovčkom, ki sem ga seveda okrasila dogodku  primerno: DANES SI ZVEZDA!
Bezgovček po Majdino:
*30 bezgovih cvetov
*3 l prekuhane vode
*3 kg sladkorja
*velikoooo limoninega soka
*in še več lepih misli med pripravo napitka*  
Pohitite, bezgu so šteti dnevi!

bezgovček1

3 thoughts on “Škatla, škatlica in bezgovček

  1. Majda hala za tvoje lepe komentarje na mojem blogu. 🙂 Sem v stiski s časom, zato tako pozno vračam obisk. 🙂 Čudovito škatlo si izdelala za mladega tolkalista. 🙂 Bezgov sirup pa je tudi pri nas na seznamu najljubših napitkov. Moj recept je sicer malo drugačen, okus pa verjetno enak, kot pri tebi. 😀

    Liked by 1 person

  2. Cvetoči travnik

    Majda, kakšna fina pridobitev (strojček:). Jaz škatlice zaenkrat še delam na roke, mogoče si ga bom 1x privoščila. Sem pa že bila na predstavitvi in tam z njim delala – res je nobl:) Verjamem, da si uživala na koncertu, tudi mene danes čaka en prijeten večer. Ob zaključku leta imajo v glasbeni šoli koncert harmonikarskega orkestra, kjer igra tudi vnuk. Se že veselim:) Če ti gre pa z bezgom že na “tenko” pa kar k nam pridi, pri nas bo vsak čas cvetel:) Bezgovc delam na enak način, moji otroci mu pravijo “babičin sok”:) Vse sorte sem ti naložila in na koncu bi bilo lepo, da ti povem, da si super dekorirala škatlo in seveda steklenica za zvezdo večera tudi:) Pozdravček, Andreja

    Liked by 1 person

Leave a Reply

