Zlata čokoladnica za babi

babiiStara mama stanuje v bloku,
kjer streže  vnukom in loncem,
a babica v temnem gozdu
z volkom in nekim lovcem.
O babici pesmica kroži,
govore pravljice stare
in Rdeča kapica nosi
dobrot ji polne košare.
A stara mama se skoro ne vidi,
o njej ni slišati mnogo,
četudi v naši družini
igra najpomembnejšo vlogo.
Brez nje ne bi bilo marsičesa,
recimo vnukov ali pa mame.
Zato naj pri nas do stotega leta
stara mama ostane.
(Tone Pavček)

babi1

Čokoladnico dodajam v Craf-talnico (http://craft-alnica.blogspot.si/2016/06/izziv-162-cokoladnica.html) za  njihov izziv čokoladnica. Tale je druga po vrsti, ki sem se je lotila. Dodala sem ji prostor za dve vstopnici za koncert, kamor pošiljamo našo babi. Čokoladnico sem “zaprla”dvakrat – enkrat s čipko in drugič  s  papirnatim okvirom, na katerem so spredaj rožice, zadaj pa zlato sonce… 

babi 7

V čokoladnici za našo zlato babi prevladujejo zlati toni, dodala sem veliko čipke, ki jo ima rada, devet srčkov za vse pravljice, ki jih je in še pripoveduje svojim vnukom, drevo, ker je dala svojima otrokoma močne korenine, hiško, kjer je njen dom in njeno kraljestvo ter  rožice, ker jih obožuje.

babi2

10 thoughts on “Zlata čokoladnica za babi

  1. Danica

    Prekrasna voščilnica, polna simbolov in babici ljubih dodatkov oz. podrobnosti. Naj vizitka babici polepša dneve in ji pokaže hvaležnost ter spoštovanje, ki ju čutite otroci in vnuki.

    Liked by 1 person

  2. Cvetoči travnik

    Draga Majda, saj se mi zdi, kot da sem “stara lajna”, ki se ponavlja in ponavlja:), ampak za to si kriva ti. Kako naj drugače rečem kot: spet sem navdušena, toliko simbolike si dala v čokoladnico in tako lepe besede so jo pospremile. Uporabljaš barve, ki so marsikateri tuje, pri tebi pa tako polne energije in topline. Lep pozdravček in še lep zaključek vikenda ti želim:), Andreja

    Liked by 1 person

  3. zopet prekrasna simbolika – to mi je vedno tako všeč, da je darilo oziroma voščilnica prefinjeno personalizirana. krasni barvni toni in lepa čipka. hvala, ker si se nam zopet pridružila v craft-alnici.

    Liked by 1 person

  4. lili70

    Čudovita, v meni tako ljubih rjavo-zlatih tonih. Pa Pavčkovi verzi. Krasno si razveselila babico.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    Liked by 1 person

Leave a Reply

