Jagodni objem

“Jagode, jagode, kakšne slastne jagode, zrele, rdeče, slastno dišeče…” se spomnite iz katere pravljice je tale pesem? 
Tokratni izziv Craf-talnice je čokoladnica, prejšnji pa je bil sadje – ustvarjalke so objavile toliko čudovitih voščilnic z jagodami, da sem jih vonjala in ne boste verjeli tudi okušala v mislih… Sama sem prispevala moje češnjeve gumbke, v pokušino pa vam pošiljam Andrejino voščilnico  (http://cvetocitravnik.blogspot.si/2016/06/jagode-in-cokolada.html) – takoj boste vedeli, kaj sem mislila z besedami, da sem jih vonjala in okušala 😉 So kot prave, kajne?
Vse te jagode so povzročile, da sem se lotila… jagodne marmelade 🙂 

jagoda

Tako je moj pretekli vikend potekal v znamenju “Jagode in čokolada”  (https://www.youtube.com/watch?v=6NkLROEhj3Y) …
Rogljički v ozadju so delo ata medveda in v mojem bralnem kotičku so zdaj zajtrki popolni…

balkon

 

zajtrk jagodna1

zajtrk jagodna

Tokrat sem marmeladi prvič dodala meliso in sklep medvedje družine je, da še nikoli ni bila tako dobra  :- )
Moj recept za marmelado Jagodnji objem je:
*3 kg jagod
*2 Džemfix Super 
*3 limone
*2 vanilijeva sladkorja
*700 g sladkorja
*šopek melise

 

 

 

2 thoughts on “Jagodni objem

  1. Cvetoči travnik

    Kako slastno je pri tebi:), glede na vse jagode, ki so preplavljale naše bloge ni čudno, da si jih imela dovolj tudi za marmelado:))) Ata medved je lepo dopolnil tvojo lepo dekorirano marmelado, pa še kavica… mmmh kako omamno diši:) Hvala, ker si v mojih jagodah videla prave, saj sem jih zorela z ljubeznijo:)))) En lep sladek (ne osladen) pozdravček in objem:)

    Liked by 1 person

Leave a Reply

