Čokoladnica za srečo

Srečno, za tisto srečo,
ki nekje čaka nate,
za drobno in malo večjo,
ki zaboli, ko trči vate.

Srečno, za tisoč srečic,
srečenosnih svetlih kometov,
za bližnja srečanja z nami
v orbitah srečnih planetov.

(Bina Štampe Žmavc)
Višnja4
Čokoladnice so prevzele moj ustvarjalni kotiček… v Craf-talnico jih ne morem več dodati, saj sem že tri, a tele nove zasvojenosti se kar ne morem rešiti ;- ) Dodajam jo v junijsko galerijo Najlepšega para (http://www.najlepsi-par.si/galerija-junij-2016/), saj sem uporabila Tinine rezalne šeblone objem in sladke misli, prvič pa sem uporabila njeno okroglo šablono s šivi in njene  drobne rožice – 9 za pravljično življenje slavljenke. Z njeno šablono sem izrezala tudi tagec, na katerem bo napisano voščillo…
Tokrat sem si pri izdelavi čokoladnice pomagala z Zvonkinimi nasveti (http://ustvarjanjepomoje.blogspot.si/2016/03/izdelava-cokoladnice.html) – hvala Zvonka 🙂
Višnja1
2 thoughts on “Čokoladnica za srečo

  1. Cvetoči travnik

    Majda, vsaka za sebe je posebna, čudovita in predvsem sladka:) Tvoja zasvojenost naj kar traja:) – saj imaš kaj pokazat. Lep pozdrav od mene za tebe:)

    Liked by 1 person

  2. tinkaspaperwonderlland

    Ajme predivan omot za čokoladu, papir je krasan sam za sebe al uz sve detalje koje siu izradila i doala stvarno je posebna!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    Liked by 1 person

Leave a Reply

