Čokoladnica za plesalko

bojana
Nova čokoladnica, tokrat za plesalko flamenka. Izbrala sem tople, strastne barve in jih povezala z zeleno, z naravo, kjer naša plesalka najde svoj mir… Dodala sem tagec za voščilo, ki ga lahko slavljenka prestavi tudi kam drugam… Sama flamenko obožujem, a iz prve roke lahko povem, da sem nad tesnim prijateljstvom med flamenkom in mano kmalu obupala  – učiteljica nas je tečajnice tolažila, da ga imajo španke v krvi in da je ritem flamenko ritem njihovega srca – moja ugotovitev: moje srce bije v popolnoma drugačnem ritmu ;- ) A še vedno ga zelo rada gledam in takrat moje srce bije skupaj s plesalkami in kitaristi!

bojana1

Ples je gibanje, občutek, je glasba in  je tišina … je  nasmeh,  svoboda, strast, moč, igra, objem… Ples je skriti jezik duše, je dejala slavna ameriška koreografinja Martha Graham.  
Kje, kako in s kom pa boste danes plesali vi? Moj predlog – hoditi skozi življenje zamenjajmo s plesati skozi življenje… Tako bodo naši koraki čisto drugačni…
Lahko začnemo že ta trenutek… Jaz sem zaradi vseh dežnih kapljic okrog mene izbrala Ples v dežju…
Just singin’,
singin’ in the rain
dancin’ in the rain
Dee-ah dee-ah dee-ah
Dee-ah dee-ah dee-ah
I’m happy again!…
… popoldne pa bom uživala v zaključni plesni produkciji naše najmlajše medvedke in njenih prijateljic… Komaj čakam 🙂

 

3 thoughts on “Čokoladnica za plesalko

  1. Cvetoči travnik

    Wau… , upodobila si pravo strastno plesalko:) Tako lepo si ( ponovno:) ) ujela vse čare plesa in jih upodobila na čokoladnici. Vidim, da so te čokoladnice očarale. Saj je res fino, da poleg voščila lepo zapakiraš še nekaj sladkega:) Tudi meni je ples zelo, zelo blizu in danes grem (ne plesat), ampak gledat svojo vnukinjo. Imajo državno prvenstvo v dvorani v Medvodah. Že sedaj se veselim. Je pa pred tednom dni, na produkciji Kazine, tudi ona plesala step – ples v dežju:) Ta ples se v tej pomladi ponuja kar sam – zatorej zaplešimo:)) Lep pozdravček k tebi – Andreja

    Liked by 1 person

Leave a Reply

