Srebrno rozasta rojstnodnevnica

 

Pogosto se zgodi, da ob objavi voščilnice zapišem, da je izdelana v meni ljubih barvah – tople, zemeljske so te… še ne dolgo, dolgo tega sem imela rada tudi črno barvo, rada sem oblekla črna oblačila, še raje –  v kombinacijo s kakšno bolj pisano barvo… danes ugotavljam, da sem se spremenila, da mi obleči se v črno ne gre in ne gre… in ugotavljam, da so temu najbrž krive moje voščilnice…  Andreja je že večkrat napisala, da posegam po barvah, po kateri večina ne … in jaz ugotavljam, da posegam po barvah po katerih pred slabim letom nikoli ne bi…in danes, danes sem izdelala voščilnico, ki je daleč daleč stran od mojih utečenih poti 🙂
A kako naj drugače ustvarim voščilnico za žensko, ki se rada oblači svetleče in živo, ki ima rada bleščeč nakit, modo, potovanje v eksotične kraje, a hkrati mir v svojem morskem zatočišču… in je ena redkih ljudi, ki ima najraje dež, dežne kaplje, njihov zven in barvo neba, ki spremlja dež…  

mojca

Zato zanjo Nežina pomladna pesem…
Nežno svetlo, tik – tok – tak
v zraku poje moj korak…
Rahlo stopam po gredicah
in povprašam po cvetlicah.
Rahlo grem čez senožeti,
rušo čutim zadrhteti.
Rahlo sipljem se v grmiče,
tik – tok – tak budim brstiče.
Rahlo trkam v siva vrata,
že so kakor trata:
polna rožic, klepetanja
in prerivanje, smejanja.
Nežno, svetlo tik – tok – tak
v zraku poje moj korak …
Najprej sem obraz manekenke zakrila z rožico, nato pa našla kronico, ki moji ideji veliko bolj ustreza… ko voščilnico predam, vam zašepetam zakaj….

VLVJun16Sketch1

Voščilnico dodajam v Viva la Verve Sketch (http://vlvsketches.blogspot.si/p/link-list.html) , ker sem jo izdelala po njihovi skici.
4 thoughts on “Srebrno rozasta rojstnodnevnica

  1. Cvetoči travnik

    OOOOOO:) – to so moja usta, ki so ostala odprta ves čas, ko sem gledala tvojo stvaritev:) Saj ne morem verjeti, da toliko stvari smiselno, oblikovno dovršeno spraviš na eno voščilnico – prosim, zaupaj mi format:))) Povej mi še, ali si obiskovala tudi šolo za oblikovanje? – kajti potem bom vse te stvari pri tebi vzela za bolj samoumevne:) No končno, da ti povem, voščilnica je super. Glede barv: tudi sama sem imela obdobje, ko sem nosila samo črnino, prenehala sem jo nositi, ko sta mi umrla starša. Pozdravček:)

    Liked by 1 person

Leave a Reply

