Čokoladnice za učiteljice

Pa so tu – počitnice! Nam velikim ostajajo spomini, premišljevanje o še enem zaključenem šolskem letu… o tem, kako hitro je minilo leto in … kako hitro mineva naš čas…
Hvaležna sem zanje, ki so s septembrom vstopili v moj razred in mi podarili obilje spominov, ki jih ne more vzeti nihče… prvi dan le obrazi, počasi so obrazi dobivali  imena in danes? Danes vem, kaj koga izmed njih veseli, kaj koga boli, kaj imajo radi in česa ne… Kdaj moram reči ne in kdaj še… In toliko je še stvari, ki jih NE vem, ker čas tako hitro beži, ker imam le dve roki, ki lahko sočasno primeta le dve ročici  in lahko/hočem poslušati le enega naenkrat… a tolaži me misel, da smo delili veliko stvari, ki so ustavile čas in nam je uspelo najti prostor in  čas le ZA NAS…  
Naše slovo je potekalo v znamenju našega vsakdana – s pravljico… na oddejah pod češnjo smo zaključili knjigo Adija Smolarja  Pujsa in Andrej Migec ( če še niste brali – naj bo to vaše obvezno počitniško branje)… In pred in med branjem so odhajale –  moje male glavice tako polne velikih misli – zaradi njih sem danes  modrejša in svet vidim drugače kot prej, preden so se naše poti prepletle… poslovili so se s prisrčnim  objemom in besedami, ki se dotaknejo srca in v njem najdejo mesto za vedno… 
Hvala vam za čudovito leto…

tevž5

Čokoladnice na fotografiji sem izdelala za velikega bratca – se še spomnite oranžnih voščilnic za mlajšega?! Današnje je učiteljicam podaril prvošolec, zato sem vanje vstavila knjižna kazala, ki bodo njegove učiteljice spominjale nanj, medtem, ko bodo brale in brale – morda tudi našo Pujso :- ) Sam je  kasneje dodal še tagce s svojim dodatkom…
Mamica je zapisala, da bodo včerajšnje in današnje čokoladnice  za osebe, ki so učile, tolažile, spodbujale in vzgajale njena sinova… in ker sem se danes poslavljala tudi sama, so se me njene besede dotaknile na prav poseben način – presrečna sem, ker lahko učim, tolažim in večkrat res potolažim, spodbujam in vzgajam… imam najlepši poklic na svetu – v njem lahko živim z roko v roki z vsem, kar rada počnem: sem ustvarjalka, pravljičarka, plesalka in preživljam svoj službeni čas v najboljši družbi…
Hvala še enkrat za čudovito leto in vse prisrčne objeme…
Sreča ni v glavi in ne v daljavi,
ne pod palcem skrit zaklad.
Sreča je, ko se delo dobro opravi.
In ko imaš nekoga rad. ( Tone Pavček)
2 thoughts on “Čokoladnice za učiteljice

  1. Cvetoči travnik

    Tvoje misli in občutja si tako lepo opisala, da človeku stopi solzica v oči. Kolikor te poznam in občutim ob vseh tvojih objavah si čudovita ljubeča oseba in verjamem, da te bodo otroci v svojih srcih nosili vse do konca svojega spomina. In tako kot sama čutiš, tako tudi z veliko mero ljubezni izdeluješ stvari, ki potem tudi drugim polepšajo trenutke ob slovesu. Sem si zapisala naslov knjige, jo bova z mojo deklico brale na skupnih počitnicah. Pozdravček in uživaj zaslužene počitnice ob misli na nove dušice, ki bodo jeseni prišle v tvoje varstvo:)

    Liked by 1 person

Leave a Reply

