Zahvalnici učiteljicama

Včerajšnji dan je bil prepoln priprav na današnji dan – pakiranje prtljage za dva različna počitniška odklopa,  k hiši so prišle jagode in je bilo potrebno skuhati marmelado, ker je pred durmi rojstni dan je bilo potrebno speči slastne cookije in med vsem tem prošnja moje najmlajše medvedke – “s sošolci smo se pogovarjali, če bi nam lahko ti izdelala dve voščilnici, saj bi ti plačali, ker nam je ostalo še nekaj denarja”… :- )
 Nastali sta voščilnici, ki sta bili danes predani v spremljavi s Pavčkovo knjigo Domu in rodu… ponosna na izbiro njihove knjge sem prvi zahvalnici dodala Pavčkov zaključek pesmi Popotnik. Sporočilo srčni učiteljici, da naj vztraja vnovič in zopet in znova pri teh njenih/naših najstnikih… da jim pomagamo po poti, kjer vztrajnost nekaj velja…
c72e8b57-7dee-4be7-990a-395ab905b983
Plačilo? Rada imam blagovno menjavo – delo svojih rok sem zamenjala za plesno znanje moje še ne dolgo tega majhne pikice, ki je medtem odrasla v veliko pupo. Na  zaključni prireditvi “OPB ima talent” je za zaključek zbrane otroke naučila poletni ples Dance, dance (https://www.youtube.com/watch?v=ru0K8uYEZWw)…
3294dbe8-0528-4578-b26d-b870f3ee63c0
Pakiranje prtlajge? Danes objavljam kar dvakrat, saj že čez nekaj uric v dobri družbi odhajam raziskovat neznano, še ne videno… po dolgem času bom kar štiri dni ostala brez mojega ustvarjalnega kotička… Sporočim, kako mi bo šlo 😉
Zahvalnici dodajam v Scrapping 4 fun (http://scrapping4funchallenges.blogspot.si/2016/06/challenge-68-quotes-sentiments.html).

 

5 thoughts on “Zahvalnici učiteljicama

  1. Cvetoči travnik

    Odlična menjava za odlično narejeno zahvalnico in … naj bo tvoj odklop čudovit, nepozaben in le zdrži brez tvojega kotička, saj si bila več kot pridna:) Pozdravček iz ❤

    Liked by 1 person

  2. Valerija

    Zelo sta lepi. Na vsaki me je pritegnilo nekaj posebnega. Pri prvi mi je všeč pisava s pisalnim strojem, na drugi pa je mojo pozornost pritegnilo, kako si embosirano drevo dopolnila s cvetovi. Super ideja.
    Lp

    Liked by 1 person

Leave a Reply

