Praznujem… 6 mesecev mojega bloga

Vauu.. 186 objav, kar pomeni veliko več kot 186 ustvarjalnih drobtinic, saj sem nekatere izdelala v večjem številu…  ob tej številki se mi v glavi kar malce zavrti… če bi bila na podelitvi Oskarjev, bi se zahvalila mojim trem najljubšim  medvedkom, atu medvedu in našemu najljubšemu kužkotu, ki so mi pri gašenju mojega ustvarjalnega nemiru  v veliko podporo –  vedo namreč, kako pomemben je zame čas, ki ga preživljam v mojem ustvarjalnem kotičku… in vsi vi, ki ste v šestih mesecih skupaj kar 7380 obiskali mojo stran in mi zapisali 543 prijaznih in spodbudnih komentarjev… Tudi ob teh številkah se mi v glavi vrti…
Zate in zame moja najljubša angelska sonata mojemu srcu ljubega Pavčka – MOJ ANGEL
Pravijo, da ima vsak
svojega angela.
Moj je čist meni enak:
nikoli ga ni doma.
Ko ga kličem, ga ni.
Ko ga iščem, ga ni.
Ko sem priden, ga ni.
Morda ga pa sploh ni.
A včasih se kar pojavi.
Če sem tiho, pozdravi,
če grd, me krecne po glavi
ali pa nogo podstavi,
da kot prava neroda
na suhem po tleh zgrmim.
Tako se igra. Škoda,
da jaz se ne morem z njim.
Včeraj je bil dan za drugačno zahvalo – zahvalo srčnim ženskam, ki stopajo z mano po stezicah imenovanih služba… zaradi njih vsako jutro z veseljem odhajam v stavbo, ki jo zračno, ustvarjalno in srčno ustvarjajo ljudje, dan za dnem… V zahvalo sem skuhala marelično marmelado, ki sem ji dodala gozdne in domače jagode, ribez, grenivko in meto… vsega po malem, kot me vsaka po malem dodajamo vsaka svojo posebno začimbo v odnose, da rastemo, zorimo….in ko so marmeladce odhajale v svet je v naš domek prišla ribezova marmelada in z njo z roko v roki družinska sreča – neprecenljivo…

marelična marmeladanekaj zame, nekaj zate

Praznovala bom na čisto poseben način… me tri, dekleta iz naše hiše, se bomo odpravile na skupno potepanje… komaj čakam, da bo čas le za nas… moj ustvarjalni kotiček bo sameval vedoč, da takoj, ko se vrnem, začneva zopet in znova in spet… 
Kam se odpravljamo? Moj namig je pred časom izdelana voščilnica  za mojo najmlajšo…

IMG_4075

8 thoughts on “Praznujem… 6 mesecev mojega bloga

  1. Danica

    Majdica, čestitke za prvih uspešnih šest mesecev! Kar ne morem verjeti, da že toliko časa ob zajtrku uživam vsak dan znova in znova. Želim, da še naprej uživaš ob ustvarjanju in s tem bogatiš sebe in seveda vse tiste, ki se s tabo veselimo.
    Medvedke, uživajte ob raziskovanju mojega sanjskega mesta.

    Liked by 1 person

  2. tinkaspaperwonderlland

    Čestitam na 6 mjeseci bloga, stvarno puno radova si objavila za tih 6 mjeseci i od srca ti želim još puno puno veselih i radnih godina 🙂
    Čestitka za tvoju ljepoticu je predivna, vjerujem da će biti oduševljena a marmelade izgledaju jako slasno ovako u staklenkama!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    Liked by 1 person

  3. Cvetoči travnik

    Saj ne morem verjeti, da si v tako kratkem času ustvarila toliko lepih in zanimivih stvari in to še poleg vseh ostalih obveznosti. Ena velika čestitka (za kvantiteto in kvaliteto), uživaj s tvojima medvedkama in pridi v svoj brlogec z novimi energijami in idejami. Lep pozdrav in prijetne počitnice ti želim, Andreja

    Liked by 1 person

  4. Katka

    Zdaj sem našla še vaš blog, kar me zelo veseli:)
    Prava relaxacija je pogledati vaše ustvarjanje!!
    Čestitke za vse ustvarjeno in za vse kar bo še prišlo izpod vaših rok.
    Lp
    Katka

    Liked by 1 person

Leave a Reply

