Ustvarjanje malce drugače…

Pa sem nazaj 🙂 Med potepanjem z mojima dvema medvedkama je bilo obilo ustvarjanja, predvsem ustvarjanja vezi, odnosov in  utrinkov, ki za vedno sedejo v srce… Saj poznate misel: ni pomemben cilj, temveč potovanje samo – naše popotovanje je bilo preprosto čudovito…
Na poti sem našla obilo ustvarjalcev, ki ustvarjajo na sebi lasten način:
*Amorino sladoled v obliki rožice (za lušte: malina, kava, lešnik)

sladodoled

* cvet ob cvetu
*kavarna v stilu Gaudija – meni ljubi mozaiki

paris2

*razstava v parku – fotografije manjšin, ki izumirajo

paris1

*namesto obeda v parku smo si kosilce z razgledom pripravile v našem najetem pariškem Airbnb stanovanju (lastnika sta bila medtem na dopustu – tudi mi razmišljamo, da bi tu in tam oddali našo hišico…)

paris3

*čudoviti kotički najetega stanovanja
*ustvarjalna četrt

črke

*in za piko na i: Le Petit Prince…

6aa3db0c-22c4-4148-a10a-145d001e00e3.jpg

Jaz, dragi princ, pa sem  hvaležna  za moji medvedki in naša  skupna odkrivanja novega!

e3b5b861-f28f-4ac8-87ee-a3b9d55297c3.jpg

 

 

One thought on “Ustvarjanje malce drugače…

Leave a Reply

