Rojstnodnevnica ustvarjalki

Danes z vami delim razmišljanje Alenke Rebula: “ali kdaj pomisliš, da je ta dan seme za jutri? Da  z vsem, kar čutiš in delaš, seješ, kar te bo jutri  obdalo? Živeti v trenutku ne pomeni, da živim, kot bi ta hip minil brez posledic, se pojavil kot utrinek, ki izgine brez sledi… Kar delam zdaj, je večno seme. Živela bom sredi tega, kar bo zraslo iz sedanjih trenutkov. Ne vem, kdaj bo odgnalo. Ne vem, kje. A je živo, moje in se vrača k meni. Zato živeti tu in zdaj pomeni, da se zavedamo sebe vsak hip in da stojimo v vsakem trenutku, kot da je rodoviten. Vse mineva in se spreminja, res,  a po zakonu semena, ki smo ga spustili v veter, ki se nikoli ne poleže. Svojega sejalca pozna in mu vrača v naročje, kar je posejal v neštetih trenutkih neminljivega ustvarjanja sebe in sveta…”

ptice

V življenju neprestano srečujemo nove ljudi. Nekatere le zaznamo, z drugimi preživimo nekaj časa, nato odidejo in naredijo prostor novim osebam, spet drugi ostanejo za vedno… tudi preko mojega ustvarjanja so se prepletle mnoge vezi… Tale rojstnodnevnica je nastala za Valerijo, katere ustvarjalni blog spremljam (http://moje-veselje.blogspot.si/2016/07/izzrebanka-bonboncka.html#comment-form). Pred kratkim je pripravila bonbonček – več o njeni ideji si lahko prebereš na njenem blogu… Če razmišljam kot Alenka – so moje voščilnice oz. ustvarjanje le teh spletle novo vez…
Spet druga vez – za voščilnico  sem uporabila izrez ptičk, ki mi jih je nepričakovano poslala Andreja, ki prebiva na Cvetočem travniku  (http://cvetocitravnik.blogspot.si/2016/07/okroglo-v-toplo-poletje.html#comment-form). Andreja je  ustvarjalka, s katero sva se najprej “družili” v virtualnem svetu, nazadnje pa srečali na ustvarjalni delavnici…
Današnja voščilnica je voščilnica, kjer so vzklila semena  treh ljudi :- )

 

ptice - čipka

Notranjost voščilnice – cvet kot univerzalni simbol življenja, čilosti in razcveta ter mala zvezdica v cvetu za osredotočenost na tukaj in zdaj…  moje želje Valeriji…
2 thoughts on “Rojstnodnevnica ustvarjalki

  1. Valerija

    Tale lepotička pa je moja. Prekrasna je, okrašena zunaj in znotraj. Zelo všeč so mi uporabljeni naravni toni. Hvala, da si mi z njo polepšala moj rojstni dan, sedaj pa krasi naše stanovanje.
    Hvala!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

