Ustvarjanje z roko v roki

Ustvarjanje v dvoje je nekaj posebnega… ko iz ideje zraste nova ideja, ta se dopolni, nato še zraste… V zadnjih dneh se je pri nas  v kuhinji in v mojem ustvarjalnem kotičku ustvarjalo na veliko , zaključilo pa se bo danes zvečer… Kaj in kako? Ata medved (ljubiteljski kuhar) bo že drugič “javno” pripravil svoj degustacijski meni – prvič je ustvarjal po špansko, danes bo  po italijansko. Tokrat sem se vključila tudi sama – izdelala sem mu menije in to na tagcih, ki že nekaj časa krasijo mize v Baru Pri križu, kjer se bo danes kuhalo in jedlo. 

degustacijski meni Italija

Kaj se bo jedlo? Malce je odkritega, malce je skritega … za vse, ki imate radi italijansko kuhinjo je večina stvari jasnih, za ostale malce manj – a za vse je še  čas, da pridete in poskusite;-)
degustacijski meni Italija1
Poleg tagcev je danes moja tudi sladica –  to so cantuccini, piškotki, na prvi pogled podobni slovenskim piškotom  domači prijatelj. A le na pogled. Cantuccinom dajejo posebno aromo mandlji, ingver, piment, muškatni orešek,  sama pa dodam še meni ljub cimet. Moje prvo srečanje  s piškoti je bilo v  značilni toskanski ošteriji s karirastimi prti in domačini, ki so prišli na malico. Po slastnem obedu, (ki so si ga po koncu privoščili tudi kuharica in natakarja), so nas vprašali, kaj bomo za desert –  za zaključek naročimo kozarec sladkega vina Santo in za  spremstvo vinu dobimo krožniček drobnega peciva,  ki smo ga zato, da ni bilo več tako zelo suho, pomakali v značilno lokalno desertno vino… Slastno… Doma sem dolgo iskala “pravi” recept, ki bi mi ponovno pričaral Toskano, saj se jih na spletu najde veliko. po večih degustacijah  sem ga našla 🙂
ZATE – moj naj  recept za cantuccine:
Sestavine:
45 dag moke
2 žlički ingverja v prahu
2 žlički pecilnega praška
1/2 žličke nastrganega muškatnega oreška
1/2 žličke pimenta
13 dag masla
13 dag sladkorja
8 dag rjavega sladkorja
3 jajca
13 dag mandljev
sol
Priprava:
Za cantuccine ogrejete pečico na 170 stopinj Celzija in dva nizka pekača obložite s papirjem za peko. Moko presejte skupaj z ingverjem, pecilnim praškom, muškatnim oreškom, pimentom in ščepcem soli. Rjavi sladkor zmešajte z nekaj žlicami tople vode.  Mehko maslo in sladkor penasto umešajte, dodajte rjavi sladkor in jajca in še kratko zmešajte. Nato zmešajte s suhimi sestavinami – moko (z vsemi dodatki) in na koncu z nasekljanimi  mandlji. Testo razdelite na pet delov in oblikujte pet “štruc” s premerom pet centimetrov. Položite jih na pekač, a naj med njimi ostane vsaj pet centimetrov prostora. Pecite približno 25 minut. Nato štruce po diagonali narežite na slaba dva centimetra debelo. Piškotke razporedite po obeh pekačih in pecite še 10 do 15 minut. Ohladite in postrezite s sladkim desertnim vinom – preverjeno dobro tudi s sladkim muškatom, portovcem, proškom…

cantuccini

Napis na paketku cantuccinov v NEvinjeni obliki:
*danes je tvoj dan, naj bo vesel in poln sanj* 
TUDI TVOJ!
4 thoughts on “Ustvarjanje z roko v roki

  1. audreypettit

    Hi Majda! Thank you for stopping by my blog and leaving such a sweet comment! Your tags are beautiful! Love the embossed dots and the strips at the bottom. Lovely colors, too!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

