Rojstnodnevnica Sreča čaka nate

Med spanjem in budnostjo
je obala srebra
z odtisi vilinjih stopal
na bokih puhastih skal.
Med spanjem in budnostjo
je nabrežje koral.
Oko se potaplja v slike,
v ris nenavadne oblike.
Med spanjem in budnostjo
je dežela zrcal,
nedoumljivih odbleskov
dobrih in zlih ogledal.
Med spanjem in budnostjo
je labirint duha.
Kraljestvo lebdečih drobcev
neulovljivega sveta.
vita
Pesem Bine Štempe Žmavc danes v popotnico voščilnici namenjam deklici, ki za sabo pušča vilinje sledi in postaja ženska… je otrok in je ženska… med tu in tam,  okrog nje pa zrcala, ki vračajo takšne in drugačne odseve. Poznam jo od malega in z veseljem opazujem, kako in v kakšno osebo raste…
vita1
Danes sem združila tri izzive – izdelala sem jo po skici, namenila sem jo otroku v njej, zato je otroška in naredila sem “bordered sentiment” – prevod mi nikakor ne gre – posvetilo na meji…  mejno posvetilo…??? Imaš ti kakšno idejo?
Vem pa, da če bi se je lotila še enkrat, bi bila popolnoma drugačna – vam je poznan ta občutek ;- )?
8-1-16
Da  je pikapolonic za pravljično število 5 je še ena dodatna narejena iz kamenčka… tagec pa v podporo nosi sporočilo   – Sreča čaka nate!
vita3
Voščilnico dodajam v (http://feeling-sketchy.blogspot.si/2016/08/new-sketch-150.html) zaradi skice, v (https://modsquadchallenge.blogspot.si/2016/08/bordered-sentiment.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed:+ModSquadChallengeBlog+(Mod+Squad+Challenge+Blog), ker sem izdelala “bordered sentiment”, v #51 Ko me inspirira blog (http://ustvarjalnaskrinja.blogspot.si/2016/08/ko-me-inspirira-53-otrosko.html), ker  je otroška in v avgustovsko galerijo Najlepšega para (http://www.najlepsi-par.si/galerija-avgust-2016/), saj je bila večina pripomočkov za izdelavo voščilnice Tininih – tagec, krogi s šivi, pikapolonice in odtisnjene rožice. 
Ker pa je tema otroška dodajam še voščilnico, ki je sočasno nastala izpod rok naše najmlajše medvedke 🙂

tinkina eva 1.jpg

Sama pa sem ji malce ponagajala in iz nje izdelala plakat ..

tinkina eva.jpg

12 thoughts on “Rojstnodnevnica Sreča čaka nate

  1. Cvetoči travnik

    Ja,ja, od muh očitno ni nobena pri vaši hiši:), ali “jabolko ne pade daleč od drevesa:)
    Tvoja močna, sporočilna, podkrepljena z lepimi besedami Tine in tvoja “majcena medvedka” tudi ve, kaj hoče. Lepo se dopolnjujeta in bodita še naprej uspešni in inovativni:) Pozdravček

    Liked by 1 person

  2. Very nice card with the tag that pulls out. Love the contrasting colors and all of the detail. Your neighbor will love that you took time to make her a card. Thanks for joining us at the Mod Squad Challenge. Barbara, challenge host

    Liked by 1 person

  3. tinkaspaperwonderlland

    Prva mi je baš super!! Savršena za zaželjeti nekome sreču, pred ispit za useljenje… A druga, ajme fenomenalna, moja kćer Gabriela obožava jednoroge i ova bi ju skroz izbacila iz takta… Super!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    Liked by 1 person

  4. Tanja Sadnik

    Majda, zelooo lepo in zdaj med dopustom sem imela mal vec casa in si ogledala vse tvoje ustvarjalnosti. Si res prava carica uspesna, ustvarjalna in le tako naprejjj! Veliko ustvarjalnega nemira se naprej ti zelim. Tanja

    Liked by 1 person

Leave a Reply

