Tresočki s sivko

Poletje je leno in oblačno.
Po licih je dobilo pege.
In zdaj je – menda iz zadrege –
postalo čudno in drugačno.
Obnaša se, kot se mu zdi!
Še diši ne več po poletju –
ampak po šoli, jeseni in megli!

mateja2

Pesmica Bine Štampe Žmavc je prava izbira za današnji dan, ko poletje na vso moč z neba sipa dežne kaplje… da diši že po jeseni, po šoli, ne to pa ne! Danes dežuje zato, da mi ni treba zalivati, da kaplje umijejo zemljo in bo lahko poletje ponovno zasijalo v vsej svoji lepoti… Čaka me namreč še morje in za moj odklop potrebujem sonce… zato naj danes le dežuje, ko zaključujem svoje voščilnice, potem pa naj znova sije sonce zame in zate… 
saša lDanes sem sestrici  tresočki izdelala za dve prijateljici… tole vreme sicer spreminja barve na voščilnicah, ki so v živo veliko bolj skladnih barv… Ko bi bila doma moja hišna fotografinja bi težavo odpravila na mah  :- )
Navdih za voščilnici  sem našla pri Zvonki (http://ustvarjanjepomoje.blogspot.si/2016/08/okroglo-in-sivka.html), ki je izdelala že veliko čudovitih voščilnic s sivko, pri njej sem pobrala tudi  idejo za tresočko s sivko… mmm, kako iz voščilnic diši :- ) Hvala Zvonka!

mateja, Saša

Voščilnici dodajam v (http://scrapping4funchallenges.blogspot.si/2016/08/challenge-71-take-break.html), kjer imajo temo Take a break, v (http://daranddiane.blogspot.si/2016/08/i-love-polka-dots-challenge.html), zanje sem dodala pike, v Mod Squad ch. (https://modsquadchallenge.blogspot.si/2016/08/sew-easy.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed:+ModSquadChallengeBlog+(Mod+Squad+Challenge+Blog), kjer želijo šive in v avgustovsko galerijo Najlepšega para (http://www.najlepsi-par.si/galerija-avgust-2016/) – uporabila sem Tinine pravokotnike in kroge s šivi ter njeno čudovito sivko… Prvo voščilnico dodajam v (http://diecuttindivas.blogspot.si/2016/08/challenge-277-august-sketch.html), naredila sem jo po njihovo skici ( in ob objavi ugotovila, da je izziv že potekel – a vseeno sem hvaležna za pomoč pri oblikovanju :-)), drugo pa po skici Mojo monday (http://mojomonday.blogspot.si/2016/08/mojo-monday-460.html).
In če si spregledala na voščilnici, naj ponovim: VZEMI SI ČAS ZASE  🙂
Majda
15 thoughts on “Tresočki s sivko

  1. danica.gobec

    Majdica, danes je dež, da nam ni treba zalivati. Poletje še definitivno bo. Zopet si naredila krasno voščilnico. Skodelica na njej je podobna tisti, ki jo hodim občudovat v trgovino in je predraga. Iz te na tvoji voščilnici diši po sivki. Vidiš, še en razlog, da se poletje ne poslavlja. Uživaj na morju.

    Liked by 1 person

  2. tinkaspaperwonderlland

    Zgodne čestitke, super da si stavila lavandu, dobra ideja!!
    ps. Hvala na komentaru za album, drago mi je da ti se sviđa…
    ♥Pozdrav Valentina♥

    Liked by 1 person

  3. Cvetoči travnik

    Diši do mene:) in me omamlja, omamlja pa me tudi vonj iz tvoje skodelice. Vse je tako prisrčno in današnji dan bomo vzeli samo tako za sprostitev in lenarjenje, kajti poletje še pride in ti ga vsekakor užij v polni meri:) Pozdravček, Andreja

    Liked by 1 person

Leave a Reply

