Naj bo vsak dan s soncem obsijan…

Zjutraj stopi hiša iz megle in mraka
in ob cesti na avtobus čaka.
Potrpežljivo čaka z njo
rdeče zlato drevo.
Avtobus iz sive megle pridrvi
in odpelje ljudi.
Megla se veselo hahlja
nizko pri tleh:
hišo in zlato drevo
so odnesli v mesto ljudje
v svojih očeh.
(Neža Maurer)

obesek

In v mojih očeh je v minulih dneh potoval moj dom, moj ustvarjalni kotiček, naš kuža, ki je počival doma in še in še… in ob prihodu nazaj je brž nastala ploščica za poseben kotiček v našem domu… da moj dom ve, kako se veselim vsake ponovne vrnitve vanj…

 

Tudi tebi želim: naj bo vsak tvoj dan s soncem obsijan, pa čeprav dežuje, kot danes…
Majda

*********

Ne morem pa mimo razmišljanja o naključjih, so ali niso… se spomnite fotografije, s katero sem se pred dnevi poslovila za nekaj dni?
61247265
Tale dva lepotca sta me pričakala ob prihodu na našo že skoraj 30 let najljubšo počitniško destinacijo, ki jo zaradi prijateljev včasih zamenjam za dom – saj veš, dom je tam, kjer je srce ;- )

svet

In Andreja, tu in tam si bila na sosednjem ležalniku videna tudi ti ;- )
3 thoughts on “Naj bo vsak dan s soncem obsijan…

  1. Cvetoči travnik

    Majda, sem vesela da si doma, sem te pogrešala☺. Tvoja ploščica je zelo lepa in naj te razveseljuje tako kot mene, ki jo imam pred seboj vsak dan. Res sem bila v mislih velikokrat s teboj, tako da ni čudno, da si me občasno videla ob sebi☺. Pozdravček in ne premakni ležalnika☺

    Liked by 1 person

Leave a Reply

