Jesenski angel praznuje

Angel jeseni ima polne bisage
dobrot za svoje ljube in drage.
V žepe in v usta jim rine
vsakršen sadež:
jabolka, hruške, skorše, granat, mandarine,
a kdor je stradež,
dobi še bob, grah, ribez in eno figo
za boljši videz.
A najlepše, kar dela angel jeseni,
je, da prve črve v vnemi in tremi
v šolo pospremi.
Med njimi sredi razreda
stoji in usmiljeno gleda,
če koga preveč, težke in mrke,
mučijo črke.
K temu prisede, ga k delu poziva:
skupaj se, bratec, vse naučiva!

 

Pavčkova Jesenski angel v popotnico voščilnici zanjo, ki  v šolo ne pospremi prve črve, temveč leto za letom tiste že večje, ki se z računi bore… jo kar vidim, kako tolaži, spodbuja in k delu poziva:  ” Skupaj se, bratec, vse naučiva!”
Alenka Rebula je zapisala, da smo sejalci  in obenem nabiralci posejanih bogastev, da ne vemo, kje bo odgnalo in kdaj… je treba počakati, da se zgodi vse, kar semenu dovoli, da spet vzkali drugje in malo drugače. Zrase, zacveti in gre v seme… zato polna, prepolna voščilnica, kot je polno njeno srce… polno srčnosti,  zavzetosti, iskrene želje deliti, pomagati, osrečevati… polno semen je posejala in jih seje, nekaj jih je “padlo” tudi na voščilnico :- )

danica

Svet velikokrat opazuje preko objektiva in svojo strast  prenaša na mlade… na voščilnici se skriva šest fotoaparatov, sedmi je v njenih rokah za pravljično število… v  objektive pa sem skrila le delček stvari, ki jih rada fotografira na svoj poseben način… 
Ona sama pa skrita, a danes odkrita, pod srčnim objektivom…

danica2

Praznovala je včeraj, na zelo oseben način – za “darilo” je dobila sinovo diplomo in mu ob svečani  podelitvi podarila voščilnico, ki sem jo zanjo naredila že spomladi…
Ker je na svoj včerajšnji rojstni dan že imela v rokah eno “mojo” je na “svojo” morala počakati do danes – vsi, ki v službi rastemo z njo, smo ji jo že včeraj pripravili na tisto  mizo,  kot pravi Pavček: od koder  med njimi sredi razreda stoji in usmiljeno gleda…

danica1

Danica,  it’s your

SMILE

birthday!…
… Zato se

smej,

smej,

smej,

saj danes  vate na desetine paparacov zre… tudi jaz 🙂

alenka2

Slavljenki pošiljam  same dobre misli, voščinico pa dodajam v (http://cagichallenge.blogspot.si/2016/09/flowers.html) in v (https://creativefingerschallengeblog.blogspot.si/2016/09/challenge-115-winners-113.html).

alenka1

Prisrčen objem pa tudi tebi, ki bereš.
Majda

 

 

4 thoughts on “Jesenski angel praznuje

  1. Cvetoči travnik

    Tudi jaz sem “padla” v ta objem,ki je topel in nežen, poln pozornosti☺. Delati v takem kolektivu,v katerem ste tako zelo povezani in pozorni je fantazija. Danica je dobila zelo posebno in lepo voščilnico,darilo s strani njenega sina pa neprecenljivo, tako sem dobila tudi jaz prejšni teden in vem kaj ji pomeni☺. Čestitke tako tebi,njej in sinu☺☺☺. Lep pozdrav☺

    Liked by 1 person

    1. Danica

      Draga Cvetoči travnik!
      Res je prijetno delati v našem kolektivu, kjer so sodelavci pozorni, vedno pripravljeni nuditi topel objem in ti priskočiti na pomoč.
      Moja voščilnica je zelo barvita v barvah, ki so meni ljuba kombinacija. Vsi dodatki so le pika na i. Sinovo darilo je bilo res nekaj posebnega. Tega zagotovo ne bom nikoli pozabila. Včeraj sem od ganjenosti potočila kar nekaj solz.
      Hvala za čestitke. Čestitam tudi tebi in tvojemu naraščaju, saj omenjaš podoben dogodek.
      Abrahamka Danica

      Liked by 1 person

  2. Danica

    Draga Majdica!
    Hvala za prekrasno voščilnico! Res je polna vsega: prekrasnih fotoaparatov, čudovitih malenkosti in je lepo barvita, kar navdaja mojo dušo s pozitivno energijo. Danes je še ostala na pisalni mizi v službi, da jo lahko jutri zjutraj pokažem na aktivu sodelavcem, jutri pa bo rajžala z mano v Celje, kjer bo dobila posebno mesto.
    Ja, danes so za mano in pred mano res skakali paparaci (tudi ti si bila med njimi), kar se mi do mojih petdeset let še ni zgodilo… Upam, da ne bom kakšne neprimerne slike jutri zasledila v Slovenskih novicah…
    Še enkrat hvala za obe voščilnici. Tudi Lukova je včeraj “zažgala”. Tako kot moja je tudi njegova bila pisana njemu na kožo. To je posebnost tvojih voščilnic: znaš se približati človeku in mu podariti tisto, kar potrebuje, kar se ga dotakne.
    Majdica, hvala ti, DA SI!
    Abrahamka Danica

    Liked by 1 person

Leave a Reply

