Rojstnodnevnica za Mašo

KAKO DELIMO TETE
Teta je tista, ki brusi
v dolgih urah obiska
sladke besede po ustih
in me kar najprej stiska.
Druge tete so tete po sili.
Teta koreta, teta soseda,
teta s psičkom, teta z zdravili,
in teta, ki pisano gleda.
Ta teta je huda žena,
ki me preganja s protom,
kadar ji jabolka, še zelena,
rabutam za plotom.
Tet sploh vse polno teka okoli.
Med njimi je tetka lisica.
Vendar samo teta v šoli
ni teta, ampak tovarišica.
Teta navsezadnje je luna,
kadar me gleda zabuhlic lic.
Ko spremeni se v suhca grduna,
je krajec – takrat pa je stric.
(Tone Pavček)

masa

Poleg tega, da sem imela srečo kar trikrat postati mamica, sem tudi teta – 3 nečakom in 7 nečakinjam :- )
Današnja voščilnica je za nečakinjo v sredini – ni med najstarejšimi in ne med najmlajšimi. Poznam jo od… nekdaj… že ko je bila le majhno zrno riža in  sva se  slišali skozi mamin trebušček…  Obiskuje mojo šolo in vsakokrat, ko se srečava, si podariva  objemček in veliko boljše volje nadaljujeva pot… Včasih se smejeva ali sočustvujeva ob istih stvareh…… zato zanjo voščilnica skrita/prikrita z deklico Gorjuss, ki stoji na knjigah ( ko Maša prespi pri nas so pravljice obvezne spremljevalke v sanje), v roki pa drži uro – ta me opominja, da čas hitro beži in da je treba izkoristiti vse trenutke z Mašo…
Maša, hvala za vse objemčke, smehce, male pozornosti in iskrive poglede! Mi  vsi na hribčku, od koder gledamo tvojo hiško, te imamo  radi do lune in nazaj!!!
Vse najslajše draga Maša :- )
Tvoja, s ponosom teta!

masa1

Voščilnico dodajam v (http://avenue613.blogspot.si/), kjer želijo zeleno barvo,  v (http://noordesign-uk.blogspot.si/2016/10/challenge-23-cas-or-fully-loaded.html), kjer naj bo voščilnica preprosta oz. “Clean and Simple”ter  v (http://fantabulouscricut.blogspot.si/2016/09/challenge-286-fantasy.html), kjer želijo fantazijo – popotovanje v pravljični svet z Mašo je vedno poln fantazije…
9 thoughts on “Rojstnodnevnica za Mašo

  1. Cvetoči travnik

    Tet s toliko ljubezni in srčnosti je malo , mogoče tudi ne:), ampak za Mašo si ti sigurno ena tistih najljubših. Še veliko objemov in večerov s pravljico vama želim – to so spomini, ki ostanejo za vedno. Pozdravček z mojega na tvoj hribček:)

    Liked by 1 person

  2. tinkaspaperwonderlland

    Super je čestitka, Ne razumijem baš Slovenski pa moram prevesti a znaš kako google prevodi 🙂 Sve u svemu uspjela sam donekle pohvatati i kolko vidim ti si super teta i jako je lijepo kad ima toliko djece..
    ♥Pozdrav Valentina

    Liked by 1 person

Leave a Reply

