Čokoladnica za 70. rojstni dan

Tik-tak, tik-tak,
minute nam beže,
tik-tak, tik-tak,
kot zajčki čez polje.
Tik-tak, tik-tak,
že sonček je zaspan,
tik-tak, tik-tak,
in spet je minil dan.

vinko-70

Miroslav Košuta nas v svoji pesmici opozarja, kako tik-tak mineva naš čas… Meni, tebi, nam vsem… a če pomislim na prejemnika čokoldanice, ki izkoristi vsak svoj trenutek,  se mi zdi, da  sonček postaja zaspan ob opazovanju vsega kar rad počne – slavljenec je še vedno zelo aktiven,  ima rad naravo, svoje štiri vnuke, obožuje slovenske evergreene, sprošča se med delom na njivi in ko ima čas rad ribari;  dela kot avtomehanik, najraje pa je  v krogu svoje družine… Uf, si predstavljate vse ideje, ki so se rojevale v moji glavi??? Je moralo miniti nekaj dni, da sem nekaj stvari izpustila in druge poudarila…

vinko-70

Vinka sem si med izdelavo predstavljala v njegovem prvem avtomobilu… kako se vrača z ribolova, njegova torba, pritrjena na strehi, pa je polna rib – ena se mu je celo izmuznila iz nje. Pred njim se odpira širna pot, na kateri se ustavlja in počne vse, kar ima rad – ljudem, ki se jim je pokvaril avtomobil, ga spotoma popravi med poslušanjem evergreenov, ki donijo iz njegovega radia… Avtomobilski števec pa se vrti in vrti, pridno nabira številke (je iz starega časopisa, tudi gramofon sem našla v njem)…

vinko-70

V notranjosti se skriva čokolada in tagec, na katerega bodo dodane srčne želje. Gumbkov za srečo je 7, pa srčkov tudi kar nekaj, nikoli se ne ve, kdaj nam pridejo prav :- )

vinko-70

Takole varno povezana čokoladnica  pa se je podala na pot do pravih rok.
Dragi Vinko: vse, res vse najslajše!
Virtualno pa voščilnico dodajam v oktobersko galerijo Najlepšega para (http://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-oktobra-2/),  uporabila sem Tinino voščilo, pa gumbke, kroge s šivi, pa veliki in mali tagec s srčkom. Dodajam tudi v 53. Ko me inspirira blog (http://ustvarjalnaskrinja.blogspot.si/2016/10/ko-me-inspirira-53-pentlja.html), k Vladki in Tini – pentljo sem potiskala z različnimi zobniki 🙂 in še v (http://craftyourpassionchallenges.blogspot.si/2016/10/challenge-333-always-anything-goes.html), (http://dreamvalleychallenges.blogspot.si/2016/10/challenge-142-one-for-boys.html) (http://cutecardthursday.blogspot.si/2016/10/challenge-446-anything-goes.html) in v (http://lilpatchofcraftyfriends.blogspot.si/2016/10/challenge-43.html).
14 thoughts on “Čokoladnica za 70. rojstni dan

  1. Danica

    Čudovita voščilnica za krasnega gospoda, ki aktivno preživlja dneve in žarči pozitivno energijo na svoje najbližje. Na zdravlje Vinku, tebi, Majdica, pa hvala, ker smemo uživati ob tvojih stvaritvah.

    Liked by 1 person

  2. Cvetoči travnik

    Res uživamo v tvojih stvaritvah. Prav vse, kar nekomu pritiče, znaš na zanimiv, barvit in domiselni način postavit na pravo mesto. Je pa tvoj Vinko res srečko, da si mu vse njegove hobije prikazala na slastni čokoladnici:)). Lep pozdrav, Andreja

    Liked by 1 person

  3. tinkaspaperwonderlland

    Super je ova, baš mi se dopada, a tolko gledam te tvoje čoko kutijice da sam se zarazila, a kak je kumi rođendan morala bi joj jednu takvu napraviti 🙂
    ♥Pozdrav Valentina♥

    Liked by 1 person

Leave a Reply

