Čestitka za srčno dvojino

Moj ljubi potuje s klavirjem
na vlaku brez zadnje postaje,
v daljavo z njim note bežijo,
želijo še v druge si kraje.
Moj ljubi verjame, da veter
zapomni si vse melodije,
raznosi jih, kakor je treba,
najlepšo pa zame kje skrije.
Moj ljubi ve dobro, da vzamem
si pesem namesto zlatnika,
saj moje srce se napolni
z lepoto, ki vseh se dotika.
Moj ljubi me čakal bo zadnji
v svetlobi na koncu obzorja,
kjer note razpeta so jadra
v glasbi neskončnega morja.
(Feri Lainšček)

nada4

Osnova čestitke za srčasto srčno dvojino je iz lesa. Srček sem kupila med enim izmed mojih potepanj. Čakal in čakal je na pravo priložnost… in  dočakal, da doda svoj pečat na poroki Ane in Davida. Nanj sem najprej nalepila drobni srci z ene in druge strani velikega srca.
nada-1
Ker je bila to poroka v znamenju modre, so vi dodatki seveda modri… Dve ptici sedita na lesenem izrezu, ki sem ga prekrila s paus papirjem in z  embosiranim pavs papirjem tudi podložila, da izgleda kot drobna čipka.
nada2Voščilnica je tudi znotraj poudarjena s čipko in srčaste oblike.

 

nada3
Tudi zadaj čipke in modra ne manjkata. 
Dodala sem bisere – simbole srečein  ljubezni in čipko – simbol povezanosti.
Naj njun zakon traja in cveti!
Takole pa izgleda čestitka…
nada
Voščilnico dodajam v galerijo Najlepšega para (http://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-oktobra-2/), uporabila sem Tinine ptičke, v (http://allsortschallenge.blogspot.si/2016/10/week-386-sparkle-and-shine.html) in v (http://littlemissmuffetchallenges.blogspot.si/2016/10/challenge-149-anything-goes.html) ter  (http://brownsugarchallenge.blogspot.si/2016/10/challenge-221-anything-goes.html).

Badge-winner.fw.png

Pravljična novica: moja četrta gorjuss voščilnica  je zmagovalka na (https://modsquadchallenge.blogspot.si/2016/10/winners-way-we-were.html?showComment=1477551048843#c2844769241196894032). Hvala Andreja za izrez tvojega modnega copata!

ajda

7 thoughts on “Čestitka za srčno dvojino

  1. tinkaspaperwonderlland

    Woow, ova čestitka za svatove je predivna!!!
    Sasvim drugačija od svega što sam vidjela do sada i baš si me oduševila!!!
    Čestitam za osvojenu nagradu, zaslužila si 😉
    ♥Pozdrav Valentina♥

    Liked by 1 person

Leave a Reply

