Rojstnodnevnica zanj

Ali naju nosi luna, ki je vajena vsegá
ali pa je drobna zvezda, ki jo gledava oba?
Ali naju vodi ptica, ki se jutra veseli
ali naju žene veter, ki popotnike hladi?
Ali naju vabi sonce, ki oblake pozlati,
ali tihi let metulja, ki se cvetu veseli?
Ali naju nosi reka, ki se zliva v ocean
ali taka je usoda ali pa je Peter Pan?
Morda pa sva prispela tja na drugi breg želja,
kjer je vse kot sva hotela in nikdár se ne konča?
( Feri Lainšček)

follow-your-dreams

 

… follow your dreams in naj se nikdar ne konča…
…a nekatere stvari se, kot naše maratonsko praznovanje… obeski štampiljke so odigrali pomembno vlogo … novi lastniki sončkov in oblačkov so se pomerili v pripravi črne rižote, lastniki hišk – ocenjevalci, pa so izglasovali neodločen rezultat -Sonja in Zvonka, na zasebni stik mi prosim pošljita naslov, da vama pošljem srček in smrečico, sem ju shranila za vaju :-  … v znamenju kuhinje je tudi naša hiška z okolico, kjer vse naokoli visijo lonci, pokrovke, ponve in ostala posoda, namesto tipične slovenske smreke (ki se ji je slavljenec že v naprej hvaležno odrekel) pa imamo pred hišo  vrečke, košare, škatle z drvmi, ki jih bomo z veseljem pokurili v naši krušni peči… 
matjazev-meni1
V znamenju kuhinje je bilo darilo medvedje družine – našo kuhinjo je zavzel chef (https://kruhinvino.com/), ki nam že dolgo, res dolgo časa lepša naše življenje. Ata medved namreč redno spremlja njegov blog, članke, objave in poskuša  predstavljeno pričarati tudi nam, kar mu izredno dobro uspeva… Včeraj  je  chefa tudi osebno spoznal  ter nam skupaj z njim na krožnike  postregel zgornji meni – cuker je seveda prispevala naša (https://butterandstuff.com/category/desserts-stuff/).
meni-matjaz-2meni-matjaz
In v znamenju kuhinje ter svetovne kulinarike je bila tudi voščilnica, ki so mi jo zanj naročili prijatelji – zelo zabavno mi je bilo opazovati, kako so mu jo izročili in kako je v trenutku prepoznal avtorja ;- )
matjazek
In ja… moja srčna želja, naj sledi svojim sanjam on in ona… o tem pa drugič, danes je o tem pisati še pretežko…

follow-your-dreams

Meni dodajam v galerijo Najlepšega para (http://www.najlepsi-par.si/galerija-november-2016/)  – prvič sem uporabila Tinine listke, voščilnico pa v (http://lilpatchofcraftyfriends.blogspot.si/2016/11/challenge-45.html), (http://avenue613.blogspot.si/2016/11/challenge-191-anything-goes.html), (http://greatimpressionsstamps.blogspot.si/2016/11/november-challenge-anything-goes.html), (http://www.happylittlestampers.com/2016/11/hls-november-cas-challenge_3.html) in v (https://polkadoodle.blogspot.si/2016/11/week-44-anything-goes-polkadoodles.html). 

 

16 thoughts on “Rojstnodnevnica zanj

  1. Cvetoči travnik

    Vse kar je videno, prebrano in z malo moje domišljije, ki jo ni težko izvabiti ob tvojem prijetnem pisanju, sklepam, da ste se imeli super, da je slavljenec vse dobro opravil pred, med in po praznovanju in ne dvomim, da ste se ti in prijatelji odlično odrezali:). Naj vam ostane v lepem spominu še dolgo, dolgo vrsto let. Pozdravček, Andreja

    Liked by 1 person

  2. Atu medvedu še od mene vse najboljše, vi ste mu že, kakor berem, pripravili super praznovanje. Meni je fantastičen, tvoja voščilnica prav tako, vse sovpada in se povezuje v duhu kulinarike. In juhuhu za obeske, enega sem si očitno celo prislužila. Hvala draga Majda. LP Zvonka

    Liked by 1 person

  3. Draga Majda,
    sploh ni pomembno kaj, koliko in kje se praznuje…če je med ljudmi še čutiti ljubezen.
    Lepo, da Vama še uspeva ohranjati iskrice, ki se svetijo iz tvojega pisanja in voščilnice.
    Čestitke! Ata Medved – te ne poznam, ampak o Matjažu smo kakšno malenkost slišale že v srednji šoli…, kajne Majda!?
    Lepo bodi in HVALA za tvoje pošiljanje …saj veš da je ustvarjanje tudi meni ljuba dejavnost…me inspiriraš.
    Lp, Lidija

    Liked by 1 person

  4. Zelo lepo praznovanje ste skupaj pripravili. 🙂 Le kdo ne bi spoznal avtorja krasne voščilnice! Hvala za obesek. Čudovito presenečenje. Se ti javim na mail.
    Si kar predstavljam, kako ti je danes težko. Saj bo….

    Liked by 1 person

Leave a Reply

