Vsega po malem…

Zadnje tri tedne se doma in  v službi na veliko pripravljamo na prihajajoči dobrodelni bazar – vse kar smo zbrali, nabrali, našli v skritih predalih damo na plan in razmišljamo, kakšen praznični izdelek naj nastane. In potem sledi najslajše – ustvarjanje… ko sestavljaš, oblikuješ, lepiš, dodajaš, odstraniš in razmišljaš…  kaj bi odvzel, dodal, popravil… in uživaš na potenco v dobri družbi… zvečer se utrujen vprašaš, le kdaj je minil dan, zjutraj pa ponovno naprej, saj je še toliko materiala, ki ga je potrebno spremeniti v nekaj lepega…

vencek2

Pri ustvarjanju z otroki ugotavljam, daje potrebno odmisliti vse, kar je meni ljubo – moja naj barvna paleta, pa naraven videz, pa… saj smo v proces vključeni vsi… In potem nastane marsikaj… Le kdo izmed obiskovalcev bo izbral tale venček – ker je tako zelo drugačen od meni ljubih , sem še bolj radovedna, komu bo krasil dom in polepšal praznike…

vencek

Nastalo je veliko lončkov za čajne svečke, takšnih in drugačnih…

…pa namiznih mini aranžmajev (srebrne podstavke sem našla na Locitanovi garažni razprodaji:- ) Otrokom so zeloooo všeč :- )

Več  izdelkov  pokažem v naslednjih dneh, ker nimamo časa vsega fotografirati… nastal pa je še venček, ki ga danes z veseljem delim z vami… naš božični venček, zaradi katerega še bolj verjamem, da naključij ni…

Naša vsakoletna smrečica je polna različnih okraskov, ki nas spomnijo na posebne dogodke posameznega leta. Tako kot jih je vsako leto več, je več tudi posebnih okraskov, ki nam polepšajo praznike… Nekateri okraski so starejši kot naša najstarejša medvedka. In kaj se je zgodilo letos? V kleti, kjer sem imela shranjene okraske, si je škatlo z okraski za domek prisvojila miška in se začela gostiti z njimi :- ( Večinoma sem jih vrgla v smeti, nekaj sem jih lahko ohranila v pomivalnem in pralnem stroju… In tako začenjam skorajda na novo z okraševanjem našega doma… In zakaj mi ni hudo? Letos smo naš pravi Božič že praznovali na naš zadnji skupni  večer pred njenim odhodom. In zdaj, ko bomo prvič med božičnimi prazniki v okrnjeni sestavi mislili nanjo, bomo obdani z novimi okraski in se veselili, da jih morda naslednje leto skupaj občudujemo vsi…

In naš letošnji venček smo MI…  polno zvezdic, majhnih, velikih… moder za modrost, bakren za žlahtnost misli in dejanj…   pa škorenjček, ki je v Avstraliji doma, obrnjen tja v njeno smer… kraguljček, da nanj pozvoniš in si nekaj iz srca zaželiš… 

vencek-2016

Ljudje smo družbena bitja in eden brez drugega ne moremo. Potrebujemo bližino ljudi, ki nas imajo radi in katere imamo radi tudi mi sami, biti skupaj nam  nariše nasmeh na obraz in prižge tisto drobno lučko, tisto svetlo zvezdico v naših očeh, droben a močan plamenček sreče.

Naj tudi v tvojih očeh čim večkrat plamenček sreče gori…

8 thoughts on “Vsega po malem…

  1. Cvetoči travnik

    Majda, prepričana sem, da bo vaš bazar lep, barvit in raznolik kot so ljudje, ki ga bodo ustvarili. Ob taki mentorici res ne bo težko narediti lepih stvari in za vsake oči se bo kaj našlo. Ostalega pa ne bom komentirala, kajti vedno mi priplavajo solze v oči, saj kar vem, kako ti je, ko razmišljaš o svojem otroku, ki je tam daleč. Objem Andreja

    Liked by 1 person

  2. Majda, čudovit zapis, ki se dotakne!
    Z vašo pomočjo bo bazar zelo obogaten in pisan. Lepo je videti takšno sodelovanje, ko se združijo različni interesi in želje ter nastane nekaj edinstvenega.

    Liked by 1 person

  3. Je potrebno na te zadnje besede še kaj dodati. Vse skupaj je res krasno in koliko dela in hkrati otroškega veselja je vloženega v pripravo šolskega bazarja tudi vem.
    Da pa gredo otroci po svoje….ja, žal se je potrebno sprijazniti tudi po tem…le vprašaj Sonjo (oldpunco), če se je na prihode, odhode, prihode…..po vseh teh letih že navadila??? Mislim da se nikoli ne ….

    Liked by 1 person

  4. Nataša Štor

    To je pa tako lepooooo napisano. Hvala! A veš¡ da sem mislila da je ta moder zadnji venček tudi za na bazar. Je bil v mislih že moj, potem pa preberem…..

    Ȍimveč plamenčkov sreče tudi tebi.

    Nataša

    Liked by 1 person

  5. Tudi sama sem prvič na obisku pri tebi a vsekakor še pridem saj čudovito ustvarjaš. Mene so pa tvoji venčki čisto prevzeli. Ja prava sem in lepo te je bilo spoznati in poklepetati na srečanju. Če bom še dolgo preletavala tvoj blog bom čisto ustvarjalno nemirna….super izdelki.

    Liked by 1 person

  6. Klarka

    Majda, lepo, da sva se spoznali danes (piškot je (bil) mljask :))! In sedaj še v “živo” vidim škorenjček, ki kaže proti daljnim krajem… Čudoviti venčki in aranžmaji so nastali! Mene pa tisti za na vrata še čaka… Lep večer in se še kaj oglasim 🙂

    Liked by 1 person

Leave a Reply

