Leseno darilce

 

“Ustvarjalnost je prostor, kjer ni bil še nihče nikoli. Zapustiti moraš mesto svojega udobja in oditi v divjino svoje intuicije. Kar boš odkril bo čudovito. Kar boš odkril si ti SAM!” (Alan Alda)
Veliko sem razmišljala o tej misli – z večino se strinjam… a ne z vsem… ko razmišljam o kakšni rešitvi namreč ne zapuščam mesto svojega udobja, temveč ostajam in svoje udobje in ugodje še povečujem … kako pa je s tabo? 
Craft-alnica nam je ponovno ponudila zabaven izziv – nova podoba lesa. V mojem predalu je na obdelavo že nekaj časa čakal lesen “zabojček” za papirnate serviete – kot nalašč za ta izziv.
unnamed
Predelala sem ga za prijateljico, ki obožuje modro barvo. Prebarvala sem ga z modrimi, bež in belimi akrilnimi barvami, našla ustrezen odtenek za njeno dušico in medtem, ko se je sušil izdelala venček iz papirja ( izreze sem namočila v vodi, jih zmečkala, oblikovala in posušila). Papir  v trdem stanju sem prebarvala in nato premazala z lesnim lepilom za dodaten lesk. Izreze sem zložila skupaj ter dodala bleščice ter perlice z držali.  
za-prticke
Darilce dodajam v Craft-alnico (http://craft-alnica.blogspot.si/2016/11/izziv-174-nova-podoba.html) in v (http://eclecticellapu.blogspot.si/2016/11/december-challenge.html), kjer iščejo darilo.

boz_zito_rdece-400x400

 Včeraj je bil dan za setev božičnega žita – za vse, ki ste pozabili je nova priložnost 12.12..  
Jutri pa  nam prihaja v goste Miklavž. Čimveč piškotkov ti želim- zažgane pa ne pozabi deliti s parkeljni :- )  Če  iščeš parkljasto pravljico ti predlagam: 

malič.jpg

 

12 thoughts on “Leseno darilce

  1. Cvetoči travnik

    Odlično, le to ne vem, kako ti uspe iz zmečkanega papirja narediti tako čudovit venček:). Tvoja preobrazba je hudo uspešna in prijateljica bo več kot zadovoljna, to sem prepričana. Zažgani piškoti – le kaj sem jaz?, ko imam pa najraje malo bolj zapečene:)))). LP Andreja

    Liked by 1 person

  2. Waw za venček in celotno preobrazbo lesene posodice za prtičke. Upsi, tega pa nisem vedela, da moram saditi šele zdaj,…kaj bo pa z mojim žitom, ker sem ga posadila takoj po srečanju…. Ker je prvič, mi bo oproščeno, če ga bo pobralo še pred prazniki….upam.

    Liked by 1 person

  3. Renata

    Majda, tudi meni ne gre v glavo, kako ti uspe zmečkan papir tako lepo porihtat. Zadeva je krasno izpadla. Verjamem, da bo prijateljica navdušena. Lepo darilo. Zelo, zelo všeč. Lepo bodi.

    Liked by 1 person

  4. lili70

    Ahh, kakšna preobrazba. Čudovite barve in venček. Lično.
    Varno okolje vsebuje vsaj zame izzive, sploh tiste prijetne, ko te čisto malo izbezajo iz luknjice, da mozgaš, si nemiren in vznemirjen. Takrat nastanejo najlepše stvaritve.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    Liked by 1 person

Leave a Reply

