Voščilnice za dame, majhne in velike

Najprej je sama tema,
najprej je velik nič,
potlej je majcena deklica
in iz nje ljubek deklič.

Iz njega mamica zraste,
a raste dolgo in mnogo let,
potem pa je to kar naenkrat
in jaz pridem na svet.

Iz mamice zraste mama
bogvekdaj, kar nekega dne,
ko še sama ne ve, da ji pada
prvi sneg na lase.

Ko jaz odrastem, raste
mama počasi nazaj,
dokler babica ne postane
in pride z vnuki v raj. 

manca1

Danes z vami delim moje voščilnice za dame, majhne in velike, ki so nastale v tem tednu… Prva za nečakinjo, najmlajšo med njimi, ki je že ljubek deklič – kot pravi v svoji pesmi Tone Pavček … Ta deklič  me vsak dan enkrat, dvakrat, trikrat… vsakokrat, ko se srečava na šolskem hodniku obdari z objemčkom!
Voščilnica je narejena po skici My favorite things  (http://www.cardchallenges.com/2016/12/wednesday-sketch-challenge-sketch-310.html), kamor jo dodajam…
310
Druga za strastno štiridesetletnico, ki obožuje rdečo barvo – nastala je pikasto pikasta voščilnica  z dodatkom žarečih vrtnic skritih v črkah in za številko… Vintage pridih dodaja fotografija, ki govori o časih, ko so se  ženske borile za vse nas, za naše pravice, ki so nam danes samoumevne…
tina8
Tretja je bila narejena za dekle, starejše še eno desetletje… toliko vsega bi lahko dodala na njeno voščilnico, toliko talentov in vrlin namreč ima… pa sem namesto “polno vsega” izdelala nežno, sanjavo voščilnico  in to v “ne njenih barvah” in ko je bila narejena sem vedela – to je ona! Deklica, ki je na njej je delo Andreje Kramberger (najdete je na FB strani Drejka (https://www.facebook.com/drejka.art/?fref=ts)). Pred kratkim sem pri njej naročila njen čudovit avtorski koledar in leseni pladenj za rojstno dnevno darilo. Priložila mi je svojo prazno voščilnico in mi z njo tako zelo polepšala dan… namesto, da bi nekoga  razveselila z originalno voščilnico, sem z njeno pomočjo  uživala v ustvarjanju in oplemenitila svojo voščilnico…
alja-50
Zadnja pa je bila narejena kot zahvalnica… iz  pomladi sem z njeno pomočjo prišla nazaj v zimo in pobarvala  štampiljko Sasayaki Glitter. Ravno pravšnja se mi je zazdela zanjo, ki je doma na Cvetočem travniku – ta trenutno, kot vsa narava počiva in po njem se najbrž sprehaja kakšna podobna dobra vila, ki bo poskrbela, da bo letina naslednje leto še bogatejša :- )
unnamed
Zahvalnico dodajam v (http://sasayakiglitter.blogspot.si/2016/12/sasayaki-glitter-december-challenge.html),  pomladno pa v galerijo Najlepšega para, saj sem dodala Tinino darilce in izreza Vse najlepše želje (http://www.najlepsi-par.si/galerija-decembra-podelitev-spriceval/).
unnamed-1
Tale  zimska vila pa naj bo malce tudi zate. V družbi moje snežne božične zvezde se je počutila zelo lepo, kot se jaz počutim v tvoji …
Čudovit vikend ti želim, moj se je začel družinsko, nadaljuje se in se bo ves dan v dobri družbi deklet različnih generacij, končal pa se bo kdo ve kako! Prepričana sem, da lepo! Naj se tudi tvoj!
Majda

 

10 thoughts on “Voščilnice za dame, majhne in velike

  1. Cvetoči travnik

    Vsaka voščilnica je zaznamovala damico-damo, ki ji je bila namenjena in tako lepo se je pokrivala s kiticami pesmi Toneta Pavčka. In tista zadnja, vila je moja:), Majda hvala ti in že je v družbi tvoje ploščice – domek pod srečno zvezdo, kamor tudi sodi. Vila je sicer mlada in morda ne sodi k zadnji kitici:), vendar mislim, da one take tudi ostanejo in so z nami od rojstva do smrti in še naprej….Hvala še enkrat za tvojo pozornost in za vse dodane stvari, ki jih je vila prinesla – zlata si. Pozdravček od babice, ki že počasi raste nazaj:), Andreja

    Liked by 1 person

  2. Tole pa je moja najljubša Pavčkova pesmica….saj ni čudno, da jo znam na pamet, ker so se jo morali naučiti vsi moji otroci….se pravi da sem jo velikokrat trenirala. Tudi ti si jo krasno upodobila in prikazala pri vsaki mladi in malo manj mladi dami kot pesnik.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

