Moški čestitki

 

Horuk v nove čase, kdor zaupa vase,
ta čez barikade vselej se prebije.
Horuk v nove čase, nam upret ne da se,
juriše, zapreke, vse brez diskusije.
In na pot pred nami zvezda sveti,
pojmo: to življenje vredno je živeti!
Horuk v nove čase, horuk v nove dni,
zavihajmo rokave, pljunimo v dlani!

amadej

Ježkova pesem mi odzvanja v mislih in danes mi bo z njo vse lažje… zavihala sem  rokave in sledim svoji zvezdici…  Tudi Amadej ji je – pomagala mu je doseči njegove sanje, pa še vsem okrog njega, ki so mu pri tem stali ob strani. Ker ima rad naravo je čestitka v toplih zemeljskih tonih, na nebu pa ne ena, kar tri zvezdice za vse njegove naslednje želje…
marjan
Druga je za slavljenca, ki je praznoval okroglo obletnico – v čestitko sem vključila veliko njegovih strasti – glasbo, glasbo in še enkrat glasbo… ker je član glasbene skupine Stop boste vedeli, zakaj je ta znak dodan kar dvakrat :- )  Materiali pa tokrat zelo številni – kovina, les, prepletene vrvi in seveda papir.
Prvo moško dodajam v galerijo Najlepšega para, uporabila sem Tinin izrez snežink in besedo Čestitke  (http://www.najlepsi-par.si/galerija-decembra-podelitev-spriceval/). Dodajam jo tudi v (http://pixiescraftyworkshop.blogspot.si/2016/12/pixies-snippets-playground-week-259.html).

amadej1.jpg

Tale zvezdica pa je zate, naj tudi tebi sveti…
… in ne pozabi si zapeti:
to življenje vredno je živeti!
Majda

 

7 thoughts on “Moški čestitki

  1. Cvetoči travnik

    Draga moja mojstrica ustvarjanja☺, naredila si (že spet☺) dve super moški in obe odlično sestavila kot se za njiju spodobi. Sedaj pa horuk v nove čase in tvoja zvezdica mi bo kazala pot – hvala tudi za to pozornost. Pozdravček k tebi, Andreja

    Liked by 1 person

  2. Tale “stop” mi je všeč in še dobro, da si napisala, da igra v bendu, ker drugače bi si lahko mislila samo to, dopolnil 50 let, zdaj je pa stop za vse….mal prekmal bi bilo ….
    Prva je pa v tako krasni rjavi kombinaciji…lepe moške z lepimi verzi. Vse je tipi top.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

