Rojstnodnevnici z bakrenimi dodatki

Iz česa je tkano življenje?
“Življenje je stkano iz pomladi in cvetja,
iz modrine neba in toplih poljan poletja.
Življenje je stkano iz ognja obarvanih listov jeseni
in žubori v kristalih najtišje beline v zimski beli kopreni.
Življenje je stkano iz najbolj žive snovi,
ki vsak dan umre in vsak dan se rodi”…
…odgovarja Bina Štampe Žmavc…

 

15577499_2185331245025816_448767741_n
… in življenje je stkano tudi iz drobnih pozornosti in trenutkov sreče… pred dnevi sem prejela nagrado za voščilnico objavljeno na blogu (http://fabnfunkychallenges.blogspot.si/2016/10/winners-post-challenge-323.html)… nagrada – vsi drobceni kovinski dodatki, ki jih vidite zgoraj… tri sem že uporabila na dveh voščilnicah… jih najdeš?
15645182_2185331301692477_1241413849_n
Prva je bila narejena za dekle, ki je dopolnilo polnoletnost… mamica jo je opisala tako zelo srčno – presodite sami: ljubiteljica in zagovornica živali in narave, rada ima morje, hribe, tek, poje, zelo zelo pridna učenka, sedaj maturantka, njene barve: naravne barve, bordo, roza, črna, bela, je zelo nežna, dobra, prijateljica, sestrica, hči, tetica, kuharica (spretno vrti kuhalnico,  pripravlja si zgodnje zajtrke in malice za šolo), slaščičarka in še in še … vedno pripravljena pomagati.
In je nastala zgornja voščilnica… v spodnjem delu hribi in dom, v sredinskem ljubezen – ljubezen do petja in tista, za katero imata ključek le dva… v zgornjem rojstnodnevna tortica, postrežena s toplimi rokavičkami, da se ne opeče in je hkrati ne zazebe, saj je voščilnica zimsko obarvana s pridihom odhajajoče jeseni v njej ljubih barvah. Pladenj in lopatki pa sta iz kompleta…

mavelu.jpg

Šablone sem si naročila v spletni trgovinici Mavelu, ker so bili sponzorji nagrade v Craftalnici. Tako zelo sem bila vesela uvrstitve med TOP 3 za izziv #173 – ČIMPREJ SE POZDRAVI , da sem na nagrado skorajda pozabila, zdaj, pa ko sem jo dobila, sem jo hitro uporabila za našo slavljenko…  v moj blog pa ponosna pripenjam znak:
banner_top 3 copy_thumb.jpg
Druga voščilnica pa je bila za nekomu sestrico… pri ustvarjanju sem bila prepuščena lastnemu navdihu, pa sem sestavila takole…
15673145_2185331271692480_1041449958_n-1
… devet pravljičnih krogov za pravljično vzgojiteljico…  v zgornjem krogu kavna skodelica za čimveč skupnih sestrskih trenutkov, rožica pa, ker rože že od pradavnine na različne načine nagovarjajo človeka, vzbujajo pozornost z bujno rastjo, raznovrstnimi oblikami cvetov, pisanimi barvami in izbranimi vonjavami, z lepoto, ki je ni moč spregledati in ob kateri ni mogoče ostati ravnodušen… Takšna je tudi slavljenka…  Snežinka pa za pridih zimske radosti na snegu z njenima otrokoma…  
Voščilnici dodajam v galerijo Najlepšega para (http://www.najlepsi-par.si/galerija-decembra-podelitev-spriceval/). Prvo zaradi rokavičk, pravokotnikov s šivi in romantičnih okvirjev, drugo pa zaradi krogov s šivi in drobcene snežinkice – Tininega darilca ob nakupu. Dodajam še v (https://modsquadchallenge.blogspot.si/2016/12/a-little-bit-of-spring.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed:+ModSquadChallengeBlog+(Mod+Squad+Challenge+Blog)), kjer je izziv malce pomladi in tale z rožco že napeljuje na pomlad, Kajne?
In ker smo ravno pri rožicah…
Kokošja šola.jpg
Tole sem jaz… tista leva z dvema čopkoma… na glavi imam rožo, sem namreč kokoška Šnofka, učenka kokošje šole, desno pa je moja prijateljica Čopka… Zadaj vidite senene bale, ki jih imajo v kokošji šoli namesto stolov, pa Čopkino torbico, moja bolj elegantna pa je pred mano… Tole je moje današnjo NAJ darilce, stkano iz najbolj žive snovi – prejela sem ga od micene deklice, ki si je ogledala predstavo Kokošja šola. S sodelavci namreč vsako leto pripravimo praznično predstavo za naše najmlajše, tokrat je bila to  Kokošja šola. In moja vloga? Predstavljala sem Šnofko (ime sem dobila po našem pasjem ljubljenčku Šnofiju), predstavljena pa sem bila kot kura, ki iz vsakega drekca naredi vele umetnijo :-))))) In po predstavi sem dobila tole darilce, neprecenljivo… Za vse, ki se še nismo srečale v živo – takole izgledam, ko ukrotim svoje kodre 🙂 Danes sem bila sicer v KOKOkrilu, a ker sem ponavadi v hlačah, sem takšna tudi na risbi…
Čas pa je, da spoznate še Šnofija, našega šestega družinskega člana :-)))) Za vas – Šnofi Božiček!

Vse živo 287.JPG

Vse dobro v prazničnih pripravah, Majda
7 thoughts on “Rojstnodnevnici z bakrenimi dodatki

  1. Cvetoči travnik

    Ja kokoška Šnofka, to pa je objava, ki te razvedri:). To da noro ustvarjaš vem, da pa še igraš in imaš poleg vsega še malega Šnofija:) – super. Te dni, mogoče že kar nekaj dni:) sem hudo malo na blogu (me kar malo skrbi, kaj bodo rekle vse moje prijateljice, ki jih zanemarjam:) – ampak ta babi ima take zadrege, da je povsem mogoče, da sem zgrešila tudi kakšno tvojo objavo. Mi boš oprostila?:) Te pa zato tukaj lepo pozdravljam in uživaj v pripravah na sobotni večer in se kmalu spet “srečamo” tu nekje:)). Pozdravček od mene za tebe in vse tvoje, Andreja

    Liked by 1 person

  2. Spet tako lepa in simpatična objava, ki jo človek z veseljem prebere od prve do zadnje vrstice. Čestitke za novi nagradi. Naredila si zelo lepi voščilnici in ju še dodatno obogatila z bakrenimi okraski. Krasno risbico si dobila, no in sedaj vsaj vem, kako izgledaš, da te pocukam za čopek, če se kje srečava.
    Hvala tudi za tvojo čudovito voščilnico z lepimi željami, ki je prispela k meni in mi polepšala praznike.

    Veš kaj opažam, da vse punce po vrsti pečejo neke piškote po tvojem receptu… jaz pa kot veš, sem bila malo oz. precej odsotna in sem ta recept očitno nekje spregledala, nobena pa ne objavi povezave do njega… ali bi bilo možno, da mi malo pomagaš pri tem, saj zelo nerada izpustim kak dober in preprost recept in ravno smo z mojima puncama na veliko v peki…
    Skratka tudi sama bi rada preizkusila tvoj recept in bi te prosila za povezavo, saj si ga verjetno kje objavila, drugače pa če mi ga prilepiš in pošlješ na majl. Zelo bom vesela. Hvala.
    Lp

    Liked by 1 person

  3. bozicmojcanm

    Joj Majda, o ti kokica kokoškasta….če te ne bi vsaj za trenutek spoznala…bi še mislila, da se hecaš…pa se ne…v tebi je res en pripovedni otroški duhec, ki sestavlja zgodbice in pravljice in pravljična bitja. To si ti. Unikatna. Hvala ti tudi za prelepo novoletno voščilnico…tisti oblečen del mi je tako zanimiv, da bi najraje pogledala v notranjost, da ugotovim kako si ga naredila. Fantastična in nekaj posebnega…tako kot ti.
    Voščilnice pa unikatne da bolj ne morejo biti ampak najbolj coolski je pa frajer Šnofi…pozira kot pravi maneken. Zanimiva familija ste in želim vam da lepo praznujete…ata medved je sigurno že ves prešvican od kuhanja:-))

    Liked by 1 person

  4. tinkaspaperwonderlland

    Nagrada je presuper, puno simpatičnih djelova za nove predivne čestitke!!1
    Ove su prekrasne kao i uvijek a peso, jao mene takvog sličnog sam imala i ja ko mala, zvao se je Ben i bio je totalno šašav ali premeden<3
    Sretan Božić tebi i tvojoj obitelji od sveg ♥ želim!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    Liked by 1 person

Leave a Reply

