Novo leto… nova pot…

Ne sme ti biti žal za stvari,
ki  jih nisi naredil,
tudi ne za tiste,
ki si jih naredil.
Postavi se pokonci.
Odjadraj stran od pristanišča.
Ujemi veter v svoja jadra.
Raziskuj.
Sanjaj.
Odkrivaj.
Bodi srečen – ne sam:
še z NEKOM,
ki si zasluži srečo.
(Loui)
30.12. sem začela s pisanjem svojega bloga… na popotovanju skozi prvo ustvarjalno leto sem ustvarjala, nastalo fotografirala,  o prehojeni poti razmišljala, zapisala in …. srečala veliko srčnih ljudi, ki jih brez tega bloga ne bi! S pomočjo  bloga pa so se krepile tudi nekatere že obstoječe vezi… dokazano neprecenljivo!
In danes sem na majhni, miceni prelomnici – blog, ki sem ga oblikovala skozi preteklo leto bom danes, ob njegovi upihnjeni prvi svečki zamenjala –  za upam, bolj obvladljiv blog  (http://majdinustvarjalninemir.blogspot.si/).
Srčno vabljena/vabljen v moje novo kraljestvo ustvarjanja tudi ti! Brez tebe, ki bereš, me obiščeš,  moj blog ne bi bil blog kot je!

Iz vsega…

368644bdfe0c3d546d2df0db259f7862.jpg

… HVALA za vsak tvoj obisk, vsako zapisano ali izrečeno besedo podpore!

Naj bo leto, ki je pred nami ustvarjalno, polno smeha, drobnih radosti, polno objemov in iskrenih nasmehov. Naj bo TVOJE!

Majda

 

img_2215.jpg

 

5 thoughts on “Novo leto… nova pot…

  1. Cvetoči travnik

    Draga Majdica, nasvidenje na stari in lep pozdrav na novi lokaciji:) . Sem prav premišljevala, ali se bo dalo videti tudi stare objave ali sedaj ta povsem zapira? Kakor koli, se bomo že zmenile:). Pozdravček in še zadnji objem od tukaj -Andreja

    Liked by 1 person

  2. tinkaspaperwonderlland

    Pozdrav i još jednom Sve najbolje!!!
    Hvala ti na lijepim željama i čestitam na novom blogu, vidjet ćemo se i tamo 🙂
    Veselim se svim tvojim novim radovima!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    Liked by 1 person

Leave a Reply

