Žrebanje bonbončka

Maja zna šteti do deset.
Pa od ena in dve do štiri
in od šest nazaj do pet!
Na pamet ve sladko številko,
koliko stane sladoled!
A Maji najbolj ugaja
pravljično matematičen red.
Tam so kraljične največkrat tri,
zmajevih glav je devet
in le sedem pravljičnih let!
(Bina Štampe Žmavc)
Do 7?! Da je  pri nas žrebanje uspelo, je bilo potrebno dokazati znanje štetja do…. mnogo več kot 7! Najprej je bilo treba vsakemu vašemu prijaznemu komentarju dati številko: od 1-24, nato so številke dobile še vaše prekrasne voščilnice… takole so prihajale v naš domek…
15782190_2189796811245926_63568230_n
Najprej  voščilnice od Andreje s Cvetočega travnika, Mojce,  Di, Zvonke, Metuljčice, Moi in Renate…
a
Voščilnice od Klarke, Sonje, Andreje (An-le) in Maje…
c.jpg
Valerijina voščilnica…
b
Nato od Hali, Tine Z. in Simone iz Kreativnih trenutkov…
15731097_2189796897912584_692093622_n
Včeraj pa še od Damjane in Kaje..
unnamed
Danes pa od Lili, Tine B. in Tanje… Hvala dekleta za prečudovite voščilnice, ki krasijo moj ustvarjalni kotiček :- ) Hvala tudi za vse spomine, ki ste jih delile z mano… neprecenljivo!
bonboncek1
Moji bonbončki so bili trije. Prvega je prejela Andrejka za prvi komentar, drugega, ki  je bil presenečenje, pa odkrivam danes…
renatin-bonbon
Naša najmlajša medvedka je izžrebala številko 8 in prejemnica je….
moj-bonboncek
… Renata – tako bo za rojstni dan prejela še moje darilce :- )
Ker pa sva z našo najmlajšo med žrebanjem klepetali z  medvedko popotnico je ona iz daljave izžrebala še številko dobitnice tretjega bonbončka, ki sem ga objavila na FB… In ker me srečna dobitnica obiskuje tudi na blogu povem naprej, da je to… 
sonja2.jpg
… Sonja… In spet ena misel na temo naključij … Sonja mi je ob odhodu naše popotnice poslala veliko spodbudnih besed, saj ima sama  izkušenje z odhajanji in prihajanji… In ona, o kateri sva toliko govorili, je izžrebala njo… Ali je to naključje ali ne naj se odloči vsak sam ;- )
škorenj3.jpg
Včerajšnji tagec bo odpotoval k Sonji, današanji pa k Renati. Tokrat sem se lotila šivanja (in kasneje zašila še nekaj luknjic v oblačilih ;- )), suhega embosiranja, dodala gumbek za srečo, pa 9 biserčkov za bleščeče leto 2017, zvonček, na katerega se lahko pozvoni in si kaj posebnega zaželi, snežinke da bo leto mehko, zvezdico pa za pomoč od zgoraj, ki pride vedno prav…Preden pa ga z bonbončkom odnesem na pošto, ga še objavim v Craft-alnici (http://craft-alnica.blogspot.si/2016/12/izziv-176-bozicni-tag.html). 
škorenj1.jpg
Pred dvema dnevoma sem imela sama srečo in dobila Zvonkin bonbonček (http://ustvarjanjepomoje.blogspot.si/2016/12/bonboncek-je-izzreban.html)), danes  sta imeli srečo Renata in Zvonka… Sreča je res vseh oblik, vonjav  in okusov… toliko srečonosnih trenutkov ste vse, ki ste sodelovale prinesle v naš domek, da se težko zahvalim le z besedo hvala… Tale snežna deklica je na daljavo za vas vse, vsebuje pa  VSE moje najboljše želje… 
Naj bo Vaše leto pravljično in čarobno!
Majda
vila.jpg
Dodajam jo v galerijo Najlepšega para (http://www.najlepsi-par.si/galerija-decembra-podelitev-spriceval/) in (http://sasayakiglitter.blogspot.si/2016/12/sasayaki-glitter-december-challenge.html).

14 thoughts on “Žrebanje bonbončka

  1. bozicmojcanm

    Vse stvari so se poklopiče…sreča, naključje….jaz pravim temu usoda…vsakemu je usojeno svoje in čestitke nagrajenkam…
    In tale štumfek na tagcu…kdo ve, mogoče mu je usojeno, da tudi on dobi nagrado…vse je možno…
    Srečno in prav VSE, kar paše zraven… tudi tebi.

    Liked by 1 person

  2. Renata

    Ooo, Majda, hvala tebi in tvoji medvedki, zelo sta me razveselili. Zbirka voščilnic je velika in zelo lepa. A ne, kako fino se človek počuti, ko odpira pošto. Ena snežna deklica, krasi tudi mojo poličko. En velik objem, obema.

    Liked by 1 person

  3. Spet ena čudovito pisana objava, kjer se prepletajo tvoja in dela drugih ustvarjalk :-)) Lepa bira prazničnih voščilnic. Tudi tokratni tagec je lepo in zanimivo narejen; škorenj lepo paše nanj.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    Liked by 1 person

  4. Ja, tudi sama mislim, da so nagradice prišle v prave roke in je bil žreb zelo pravičen 🙂
    Zelo lepa in topla objava. Koliko krasnih stvari si nam pokazala …
    Naj se kar tukaj zahvalim za tvojo čudovito voščilnico. Prijetno si me presenetila 🙂
    Si na mojem seznamu za drugo leto …

    Liked by 1 person

  5. lili70

    Najprej naj ti voščim vse dobro v Novem letu.
    Brez dvoma so tvoji bonbončki prišli v prave roke, no tudi pri meni se enem ne bi slabo godilo a sreča je opoteča in kakor ti praviš več oblik. Sreča je tudi to, da si lahko podarjamo, se pogovarjamo in ustvarjamo skupaj… Torej imamo prav vse srečo ❤
    Tvoji tagi so čudoviti in prav vidi se da je v njih vloženo ogromno ljubezni. Hvala ti, da si jih podelila z nami v Craft-alnici.
    Lp Lili

    Liked by 1 person

Leave a comment