Tagec JESEN NA KROŽNIKU

Osrečujoče počutje je kraljevski prostor, v katerega smo lahko le povabljeni, sreča pa nas vzame vase v trenutkih, ki so podarjeni zastonj in ne po našem naročilu pravi Alenka Rebula…

treebug

V zadnjem času me sreča kar naprej vabi, obiskuje in mi riše nasmeh na obraz… Z vami delim Tinin bonbonček – na svojem blogu Treebug me je izžrebala in postala sem srečna dobitnica obilice ustvarjalnega materiala :- ) Tebe, ki bereš, vabim na Tinin blog (http://www.treebug.org/2016/09/hvala-za-vse-lepe-zelje-in-dobitnica.html), kjer najdeš obilico ustvarjalnih idej! Tebi Tina, pa še enkrat: hvala iz srca, prva voščilnica ustvarjena s pomočjo tvojega darila je že v rokah slavljenke  (jo objavim v naslednjih dneh :- )
ko-me-inspirira
Naslednja sreča je bila na moji strani pri Tini in Vladki v njunem izzivu Ko me inspirira na temo knjižna kazala. Prejela sem darilni bon v trgovinici Najlepšega para (http://www.najlepsi-par.si/trgovina/). V trgovini, ki nam ljubiteljem doma narejenih  voščilnic pomeni “ustvarjalna nebesa” sem med bogato ponudbo  izbrala  rezalne šablone Na nebu.  In kako sem nove igračke uporabila?

jesenski-jedilnik

Uporabila sem jih za izdelavo jedilnega lista in kartončka za rezervacijo hkrati… Ponovno smo namreč v naši medvedji družinici združili moči  in pripravili degustacijski dogodek v Baru pri križu (https://www.facebook.com/PriKrizu/photos/a.1708887222686929.1073741829.1699710443604607/1775601406015510/?type=3&theater) pod sloganom  Jesen na krožniku. Tagec dodajam v septembersko galerijo najlepšega para (http://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-septembra-3/).  

1-jesenski-jedilnik

Ata medved – glavni chef, najdlje ljubljena medvedka je poskrbela za sladico, jaz, mama medvedka pa sem prevzela pripravo bučne juhe in seveda izdelavo tagcev  s pomočjo Tininih šablon…
S soncem obarvana BUČNA JUHA je ena mojih najljubših.
bucna
Sestavine:
  • 1 čebula
  • 1/2 l zelenjavne osnove
  • sveža ingverjeva korenina
  • po okusu sladko/pekoče začimba blagovne znamke Serious Blend  (http://www.serious-blends.com/izdelek/sladko-pekoce/) – njamsi izdelek dveh mladih slovenskih ustvarjalcev)
  • 200 ml kokosovega mleka
  • 2 stroka česna
  • 2 čajni žlički kokosovega olja  (ali drugega olja)
  • sol
  • poper
  • 850 g hokaidi buča
    Priprava:
    Bučo olupimo, odstranimo semena in narežemo na majhne kose. Čebulo olupimo in narežemo na majhne kose. Kos ingverja dobro olupimo in naribamo. 
    Čebulo, ingver in česen na olju popražimo, zalijemo z juho ter začinimo z sladko/pekočo začimbo. Prilijemo kokosovo mleko.
    Kose buče stresemo v juho in kuhamo na zmernem ognju približno 40 minut, dokler se zelenjava ne zmehča. Pretlačimo s paličnim mešalnikom. Solimo in popramo ter postrežemo. Po želji dodamo bučno olje, bučna semena ali dimljeno smetano.

    ********

Glede sladice…  pod imenom Cafe gourmond so si v Franciji  izmislili tris poljubnih sladic v kombinaciji s kavo ali čajem. Živina petkova izbira  je bila: makron s kremo iz rdečega grozdja, lešnikova krema s kostanjem, prekrita s figovo marelično marmelado in karmeliziranimi oreški ter čokoladna tortica brez moke.

cafe gourmond.jpg

V  pokušino pa na daljavo dodajam še Živino najnovejšo tortico… več o njeni izdelavi na (https://butterandstuff.com/2016/09/24/birthday-cake/#comments).

ktorta-19.jpg

Tagec dodajam v galerijo Najlepšega para (http://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-septembra-3/).
Pa dober tek!

6 thoughts on “Tagec JESEN NA KROŽNIKU

  1. Danica

    Majdica, današnje javljanje je res izčrpno. Najprej iskrene čestitke za obe nagradi! Vem, kako je, če dobiš velik kup materiala za ustvarjanje…
    Kako lepo je brati o tem, da medvedja družina strne moči in se posveti kulinariki…
    Uživajte še naprej.
    Lp

    Liked by 1 person

  2. Cvetoči travnik

    Saj ne vem, kaj naj najprej pokomentiram:). Bom začela s tvojo srečo pri žrebih:) – iskrene čestitke za vse osvojene nagrade in nedvomno bo vse izkoriščeno v nulo – prišlo je v prave roke:)). Sledi komentar na vašo družino: ste očitno ena super družina, vsak posebej in vsak zase ste hudo uporabni:))) in kar vidim vas, kako uživate pri vsem tem skupnem ustvarjanju. Pripravila si super “vabila-jedilnik”, hvala tudi za delitev receptov, si jih bom dodobra ogledala, prekopirala in zganjala “fovšijo”, ker teh stvari nisem mogla okušati. Uživajte še naprej in lep pozdrav, Andreja

    Liked by 1 person

  3. tinkaspaperwonderlland

    Auu, neznam odkud da krenem, malo me prevod mući al kolko sam skužila čestitam na super osvojenom slatkišu 😀
    Tag je baš zgodan, prefora mi je čošak a torta ajme preslasno izgleda 😉
    ♥Pozdrav Valentina♥

    Liked by 1 person

Leave a comment