Darilni tagec iz lesa

Danes delim z vami pesem o šivilji. Našla sem jo na netu in  in kar ne morem se ločiti od nje… ravno pravšnja je v spremljavo moji voščilnici, ki je namenjena šivilji… barvo voščilnice pa je določila tale sončno rumena vrtnica, ki je danes zacvetela pod mojim oknom ne meneč se za mraz in letni čas…

vrtnice

Spomladi
sem ti sešila
odejo  iz češnjevih cvetov
mladih trav
vonja divjih
šmarnic
poleti
iz pregretih polj
polnih kašč
z vonjem petja ptic v
zgodnjih sončnih jutrih
jeseni
iz tisočerih barv starajočega se gozda
meglic nad njim
vonjajoč po sončnem grozdju
točenim v kozarce
prihaja zima
ob prvem šivu mehke pernice
skorajšnjih snežink
se sprašujem
kje je odeja zame
misli so bile zaposlene z rokami
šivajoč zate želje prebrane v zraku
prepozno spoznanje
da sem bila zmeraj ovita vate
odkrivaš sloj za slojem
v mojih žilah
prvi kristali zmrzali
(Irena P.)

unnamed-1

V voščilnico sem vključila leseni  dodatek,  ki sem kupila v Rayerju  – nanj je bila navita čipka. Čipke nisem nujno potrebovala, a lesena osnova me je dražila – le kaj lahko ustvariš iz mene?!  Ker danes lovim zadnje ure za objavo v Craft-alnici je napočil njegov čas…

sivilja

Izdelala sem voščilnico, na kateri so vsi detajli povezani s slavljenko. Na papirnate motke sem navila pravi sukanec – če ga naši šivilji kdaj zmanjka, ve , kje ga najde 🙂 Malo suhega embosiranja, malo štempljanja, veliko barvanja… ob tem vam pokažem moje darilo, ki sem si ga kupila pred kratkim…

1,2,3 … ta dam…

pastelne barvice sem kupila na bolšjaku in ugotavljam, da jih veliko raje uporabljam kot flomastre – so bolj mehke in pravljične :-)))
barvice
Kako pa sem v voščilnico vključila mojo leseno osnovo? Kot tagec. Slavljenka ga lahko sname, ga uporabi kot obesek  ali pa pusti na voščilnici. Pomagala sem si z bakreno razcepko.
In skupaj izgledata takole …
sivilja1
Voščilnico dodajam v Craft-alnico (http://craft-alnica.blogspot.si/2016/11/izziv-174-nova-podoba.html) in v decembersko galerijo Najlepšega para (http://www.najlepsi-par.si/galerija-decembra-podelitev-spriceval/). Dodajam tudi v (http://avenue613.blogspot.si/2016/12/challenge-192-anything-goes-woptional.html), 
Sončka ti pošiljam Majda

19 thoughts on “Darilni tagec iz lesa

  1. Cvetoči travnik

    Kakšna sončna voščilnica in vsi dodatki tako smiselno in originalno “pripeti”, da jo je veselje pogledat:). Ti resnično najdeš vedno primeren trenutek ali prostor, da stvar umestiš tako, kot je najbolj prav. Super si:), pozdravček Andreja

    Liked by 1 person

  2. Najprej moram pohvalit tvojo cvetočo vrtnico….očitno ji je bilo res dolgčas in je prišla pogledat na naš svet. Sedaj pa tale lesen tagec….vrhunsko si ga vstavila in okrancljala z oblekco, …čipko, pomponi. Vsak detajl je na svojem mestu.

    Liked by 1 person

  3. ooo kako super si preobrazila leseni del in iz njega naredila čudovit tagec, ki je krasen dodatek k tvojim lepim in posebno sestavljenim voščilnicam :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    Liked by 1 person

  4. Tanja E.

    Tudi mene je ta leseni del, na katerega je navita čipka, vedno privlačil… Tebe je odlično navdahnil, krasno, pravljično si naredila vse skupaj, hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    Liked by 1 person

  5. lili70

    Ja iiii sredi prazničnih stvaritev, tvoja sončna voščilnica za šiviljo. Lepa in tako tvoja, super, da si ji dodala leseno špulo za sukanec. Fajn ideja.
    Hvala še enkrat, da si se nam pridružila v Craft-alnici.
    Ps, a veš, da imam tud jaz najraje barvice. Zanimivo, pa so res pravljične in mehke….

    Liked by 1 person

Leave a comment